به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری شهردار منطقه در این نشست ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: مهمترین بخش در هر ارگانی، گزینش افراد است. 

گزینش در همه سازمان ها و کشورها وجود دارد و کار آن از این جهت سخت و پیچیده است که فیلتر ورودی هر سازمانی است.

 وی افزود: اگر افراد شایسته و کارآمد وارد سازمان شوند، بهره وری سازمان بالاتر رفته و موجب اعتلاء می شود.

 شهردار منطقه با اشاره به اینکه استعدادیابی نیز در حوزه کاری گزینش است، خاطر نشان کرد: امروزه روش های نوینی در حوزه گزینش وجود دارد که بسیار موثر بوده و کار را تسریع کرده است.

وی درپایان ضمن تشکر از خدمات علیائی به عنوان رئیس پیشین گزینش منطقه، برای اشرف زاده به عنوان رئیس جدید مجموعه آرزوی موفقیت کرد. 

 بنابراین گزارش، شوریابی نماینده شهردار و دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران در این نشست بااشاره به اینکه گزینش یک امر مغفول بود که در دوره جدید مدیریت شهری یک نقطه قوت تبدیل شد، افزود: با توجه به تاکیدی که  دکتر زاکانی به این مجموعه مهم دارند، مطابق قانون در آن عمل شد و برای همین ساختار آن اصلاح و ارتقاء پیدا کرد. 

 شوریابی در ادامه به تاریخچه ای از شکل گیری هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران و رتبه های خوب کسب شده در این زمینه پرداخت و گفت: بنا داریم پاسخها و رسیدگی به اعتراضات در کمترین زمان ممکن باشد.

وی به تشریح وظایف گزینش پرداخت و اظهارامیدواری کرد: در این دوره مدیریت شهری کار هایی انجام شود که دیگران بعد از ما نتوانند خرده ای به آن بگیرند. اگر گزینش کارش را به خوبی انجام دهد، میزان بهره وری و خدمتگزاری بیشتر خواهد شد. 

 دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران در ادامه تصریح کرد: در دوره جدید مدیریت شهری بحث هوشمندسازی در شهرداری تهران مطرح است و در این زمینه در موضوعات مختلف از تکنیک روز دنیا بهره مند هستیم. 

 شوریابی در بحث فساد و نقش مدیران و معاونین در پیشگیری از فساد گفت: ناپاکی اخلاقی، قدرت و فرصت سه ضلع شکل گیری فساد است. گزینش، حراست و بازرسی نیز وظیفه دارند افراد سالم و درست را منصوب و بعد صیانت کنند و بادادن هشدار و تذکر مراقبت کنند که اتفاقی نیفتد. در واقع وظیفه اشان نظارت و پیشگیری است. 

 نماینده شهردار و دبیر هیات مرکزی گزینش شهرداری تهران در پایان ضمن تشکر از زحمات علیائی به اشرف زاده که پیش از این در منطقه 15 همکاری داشته، خوش آمد گفت و افزود: همه ما نیروهای شهرداری هستیم که وظایف رسیدگی به امور منطقه را داریم. 

 این گزارش حاکیست، در پایان مراسم علیائی از حاضرین طلب حلالیت کرد و اشرف زاده از حضور مجدد در منطقه ابراز خرسندی کرد.