به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  نشست هم‌اندیشی شبکه ناظرین سازمان بازرسی با حضور  محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳، عباسی مدیر بازرسی، جمعی از معاونان و شهرداران نواحی چهار گانه  و «حسین امانلو» دبیر شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران و هیات همراه  در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.

در این جلسه، موضوعات مختلف شهری، نقاط قوت، چالش‌ها و راهکارهای عملیاتی در راستای ارائه خدمت بهینه به شهروندان منطقه مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت و  مقرر شد حوزه‌های مربوطه در خصوص اصلاح موارد مطرح شده، اقدام و گزارش مربوطه را به اداره بازرسی منطقه ارسال کنند.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ضمن تقدیر از مدیر و اعضای شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران به جهت اجرایی شدن این شبکه گفت: بررسی معایب و محاسن موضوعات مختلف شهری که در نواحی مورد بازدید قرار گرفته، می تواند گره گشا بسیاری از مشکلات محلات و شهروندان باشد .

او با تاکید بر تلاش و همدلی برای ارائه خدمت بهینه به شهروندان و رفع نیازهای آنها ادامه داد: اصلاح زیرساخت‌ها و افزایش سرانه‌ها از جمله موضوعات در دستور کار شهرداری منطقه۱۳ است و امید است با بهره مندی از ظرفیت های موجود و نگاه سازنده  شبکه ناظرین ، بیش از پیش  برای  کاهش معضلات و توسعه منطقه گام برداریم. 

 امانلو، دبیر شبکه ناظرین مردمی نیز در این جلسه، ضمن تشریح و تبیین شرح وظایف این شبکه و مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های مدیریت شهری منطقه در پیگیری مطالبات مردمی ، هدف از برپایی این جلسه را کمک به بدنه اجرا از سوی نهاد بازرسی عنوان و ابرازامیدواری کرد بتوانیم با همکاری گروهی و نگاه مردمی، موانع موجود را رفع کنیم.