به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن به شهروندان گفت: در راستای اطلاع رسانی واستقبال مسافران نوروزی؛ ایستگاه های استقبال از بهار و اطلاع رسانی در مبادی ورودی و خروجی تهران برپا می شود. 

او در ادامه به ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: این ایستگاه با برپایی غرفه های فرهنگی، پذیرایی، سلامت، اطلاع رسانی با حضور عروسک های تن پوش و... ، با توزیع بسته های گردشگری در میدان ثامن الحجج(ع) پذیرای شهروندان است.

شیری افزود: همچنین ایستگاه های اطلاع رسانی با ارائه اطلاعات گردشگری، توزیع بسته های گردشگری و بروشور اماکن گردشگری شهر تهران در پایانه خاوران جنب ساختمان شهرداری منطقه ۱۵ از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فرورین ماه با مشارکت پلیس راهور، اورژانس و معاونت های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری از ساعت ۱۰ الی ۱۷ میزبان مسافران و شهروندان عزیز خواهد بود.

شهردار منطقه در ادامه یادآور شد: با استقرار افراد راهنما و پاسخگو در ایستگاه های اطلاع رسانی، اطلاعات لازم در خصوص تورهای گردشگری نوروزی شهر تهران، مکان های اسکان مسافرین و ...  در اختیار شهروندان و مسافران قرار داده می شود.

برپایه این گزارش؛ ایستگاه های یاد شده از 28 اسفند تا 13 فروردین با ارائه خدمات پیش بینی شده پذیرای مسافران و گردشگران خواهد بود.

 این گزارش حاکی است؛ اجرای آئین افتتاحیه جشن‌های نوروزی شهرداری تهران از روز جمعه آغاز شد و کارناوال شادی روز گذشته با حضور گروه‌های مختلف فرهنگی و هنری با حرکت از میدان خراسان تا پایانه خاوران در باب الرضای طهران برپا شد و برپایی استیج 2 ساعته در پایانه خاوران با اجرای برنامه های شاد و مفرح میزبان شهروندان بود .