به گزارش اکونا پرس،

علی رضا برزگر مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دراین نشست گفت: با توجه به اهمیت موضوع نگهداشت شهر که اجرا و نظارت آن از وظایف ذاتی معاونت خدمات شهری و محیط زیست است وبه منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان محترم و در راستای جلب رضایت حداکثری این عزیزان، طرح نگهداشت شهر با همکاری نواحی 6گانه ودر قالب قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی در سطح منطقه 14اجرا می شود.
او افزود: به همین منظور نشست صمیمی در روز سه شنبه هشتم فروردین با مدیرعامل محترم سازمان پسماند شهرداری تهران و معاونین آن حوزه برگزار شد.
شرفی مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری تهران دراین جلسه تاکید کرد: به منظور انجام فعالیت های محوله در حوزه خدمات شهری در قالب برنامه ریزی دقیق و ایجاد کار پوشه مرتبط اقدام شود.همچنین مقرر شد به منظور شفاف سازی وضعیت مالی پیمانکاران خدمات شهری جلسات مدون با معاون مالی مناطق برگزار گردد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تاکید کرد: با توجه به اهمیت نگهداشت شهر و عدم تناسب تعداد نیروی انسانی و حجم کار موجود در طول شب مقرر شد نسبت به بازنگری تخصیص نیروی انسانی لازم اقدام مقتضی صورت پذیرد.
شرفی در همین ارتباط افزود: نواحی 6 گانه ملزم به شناسایی نقاطی در محدوده خود که زباله نامتعارف تولید میکنند هستند، که می بایست در این خصوص تمامی اقدامات لازم را در دستور کار قرار گیرد .