به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی گفت: در ایام نوروز روزانه به طور میانگین بیش از ۹۷۰ هزار سفر با مترو تهران ثبت شده است که نسبت به سال گذشته با توجه به افزایش ایستگاه‌ها با ۵ درصد افزایش مسافر همراه بودیم.
وی تصریح کرد: در این ایام، تردد ۹۸۴ هزار سفر در روز بیشترین آمار سفر روزانه نوروزی با مترو بود که در روز سه‌شنبه ۸ فروردین‌ماه ثبت شده است. 
وی در ادامه افزود: از ۱۴۹ ایستگاه مترو تهران و حومه بیشترین آمار مسافر به ترتیب متعلق به ایستگاه‌های میدان آزادی، شهرری و تجریش بوده است. 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به برپایی کیوسک از من بپرس در سه ایستگاه مترو گفت: این کیوسک‌ها جهت راهنمایی شهروندان و مسافران در ایستگاه‌های تقاطعی و پر تردد دایر شد. 
درستی در پایان به برنامه‌های فرهنگی مترو در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: تجهیز نمازخانه‌ها، فضاسازی متناسب با این ایام در ایستگاه‌ها مانند نصب پارتیشن مقابل آب‌سردکن‌ها، نصب دعای مخصوص ماه رمضان در نمازخانه‌ها و توزیع افطاری ساده در ایستگاه‌های منتخب به‌صورت رایگان، بخشی از کارهای معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این ماه مبارک است.