به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 با اشاره به اجرای پویش بزرگ نذر یاری در شهر تهران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون و در ایام نوروز، بیش از 8 هزار و 700 افطاری ساده در ویژه برنامه بهار ایران واقع در فلکه دوم نیروی هوایی و بوستان پلیس توزیع شده است .‌

به گفته او، این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه های محدوده ادامه می یابد . شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه در جشن بهار ایران، ایستگاه های مختلفی با محوریت آسیب های اجتماعی استقرار یافته است، افزود: یکی از ایستگاه ها به کار آفرینی و مشاغل خانگی اختصاص دارد که در آن محصولات کارآفرینان به منظور کمک به در آمد زایی و حمایت از آنها عرضه و ایستگاه دیگری نیز با عنوان پیشگیری از اعتیاد فعالیت می کند که کتابچه و بروشور های مختلف نیز در آن توزیع می شود.

همچنین جذب خیر و سرپرست برای ایتام و کودکان بی سرپرست در قالب طرح محسنین بخش دیگر فعالیت ایستگاه های امور آسیب های اجتماعی منطقه است. شهردارمنطقه 13 اظهار داشت :مرحله اول توزیع بسته های ارزاق بین خانواده های شناسایی شده توسط پایگاه خدمات اجتماعی منطقه با مشارکت خیران انجام شده است.

۱۱:۱۰

 

 

بازارسال شده ازشهرداری منطقه ۱۳

۱۱:۱۰

 

 

send

emoji

 

voice-recorder-icon

 

 

 

 

 

 

 

 

وضعیت

 

همه

 

۲۱۰

شخصی

 

۳

کانال

 

۲۰۷

گروه

 

بازو

 

 

M

وضعیت من

 

افزودن

وضعیت‌های مخاطبین من