به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان افزود: با لطف خداوند متعال و به همت و مشارکت خیرین و کسبه، معتمدین محلات، سازمانهای مردم نهاد، بسیجیان و ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و کانون های خدمت رضوی منطقه، طرح های مواسات و همدلی و کمک های مومنانه در مناسبت های ویژه و مختلف در طول سال به محرومان و نیازمندان انجام می شود.

به گفته او، همزمان با عید نوروز و بهار طبیعت ۱۴۰۲ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، این امر خداپسندانه با شور و شوق بیشتری تداوم یافت و بسته های حمایتی و معیشتی بین خانواده های تحت پوشش سامانه سمات و کودکان آینده ساز مراکز پرتو و پویاشهر توزیع شد.

شیری افزود: در این مرحله رزمایش مومنانه با عنوان «نذر یاری در بهار ایران» بیش از ۱۱۸۵ سبدکالا ، ۲۹۷بسته گوشت، ۱۷۵۰۰ پرس غذای گرم و قرص نان، ۹۵ بسته دارو ،۳۷۳۵ عدد اسباب بازی ، البسه و کفش و۶۵۰ عدد کارت هدیه و کمک هدیه نقدی در نواحی هفتگانه و محلات باب الرضای طهران، تاکنون میان خانواده های کم برخوردار توزیع شده است و این طرح با همراهی خیرین نیز در سال جدید ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه محدودیتی در مشارکت شهروندان، خیرین، سمن ها و موسسات خیریه و نیکوکاری وجود ندارد، گفت: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از محرومان و نیازمندان واقعی تهیه و نیازهای آنان در اسرع وقت برآورده شود.

شهردار منطقه در ادامه گفت: با هدف احیای سنت حسنه افطاری دادن، در باب الرضای طهران تعداد ۵۰۲۰ پک افطاری ساده در شب های مبارک ماه رمضان و در میادین اصلی ، خیابان ها و بوستان های پرتردد همزمان با پخش اذان مغرب و برپایی نماز جماعت بین شهروندان توزیع شد.

او در پایان از مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت تشکر و قدردانی کرد.