به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این رابطه گفت: بوستان پلیس با دارا بودن غرفه های متنوع فرهنگی ورزشی و...  هر روز از ساعت 17 الی 22 آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی و روزه داران است.

او با اشاره به غرفه های اطلاع رسانی در این بوستان گفت: در این بوستان غرفه های اطلاع رسانی در خصوص توزیع بسته های نوروزی،  نقشه اماکن گردشگری منطقه ۴،  بلیط های تخفیف دار و همچنین هدیه های نوروزی برای کودکان بین مخاطبان وجود دارد.

او افزود: در بخش غرفه های صنایع دستی آموزش همراه با معرفی صنایع دستی  شامل کیف های سنتی با نقش و نگار ایرانی همچنین معرق کاری و سفال گری و معرفی خوراک ایرانی و سنت های نوروز در ایران باستان انجام می شود.

شهردار منطقه 4 در ادامه گفت: در این برنامه غرفه های اقوام، عکاسخانه، کودک و نوجوان، افطاری ساده، سلامت و مشاوره، گل و گیاه، حجاب و عفاف، تفریحات ورزشی و بازی های بومی و محلی، گذر ورزشی و فرهنگی و ... مورد توجه فراوان گردشگران است.

کمالی زاده در ادامه گفت:  ثبت نام تورهای گردشگری در ایام نوروز با مساعدت فعالان گردشگری و دبیران گردشگری محلات در این مدت انجام می گرفت. 

شهردار منطقه 4 از برنامه های تفریحی بوستان پلیس بعد از اذان مغرب همچون برپایی استیج، وجود هنرمندان سرشناس، نمایش های شاد و موزیکال، موسیقی، سرود و تواشیح، نقالی، تجلیل از کودکان روزه اولی، ویژه برنامه های کودک و نوجوان، مسابقات فرهنگی ورزشی،  اهدای جوایز  و ... نام برد.

کمالی زاده با اشاره به روز طبیعت و ویژه برنامه های این روز در بوستان پلیس گفت: در سیزدهمین روز از نوروز بوستان پلیس با برنامه های تفریحی، فرهنگی، ورزشی و ... خاص پذیرایی میهمانان بود.

او ادامه داد: در غرفه افطاری ساده در این بوستان هرشب تا پاسی از شب پذیرای روزه داران محترم هستیم.

شهردار منطقه ۴ در پایان اظهار خرسندی کرد و گفت: بسیار مفتخریم که در این چند هفته گذشته بیشترین مخاطبان را با حجم کم نظیر  و رضایتمندی بالا در بوستان پلیس شاهد بوده و خداوند را به دلیل  خرسندی و سرور میهمانانمان شاکر هستیم.  / انتهای خبر