به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری ضمن تبریک میلاد خجسته کریم اهل بیت (ع) گفت: این ویژه برنامه با مشارکت مناطق 12 و 14 (پهنه جنوب شرق) و کانون خدمت رضوی  با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) پنج شنبه 17 فروردین ساعت 20 همزمان با پخش صلوات خاصه از سکوی فرهنگی هنری بوستان آزادگان آغاز می شود.

او با اشاره به اینکه در ادامه مراسم  خادمین حرم آستان قدس رضوی اقدام به برش و توزیع کیک بین شهروندان و روزه داران  می کنند افزود: در کنار این برنامه چایخانه حضرت رضا (ع)  نیز توسط خادمان آستان رضوی به فعالیت پرداخته و به توزیع چای حضرتی خواهند پرداخت.

شهردار منطقه در ادامه به استقبال پرشور شهروندان از «دهکده بهار ایران» پرداخت و افزود: این دهکده از ساعت 17 تا 22 با اجرای برنامه های متنوعی نظیر گروه کودک و نوجوان، اجرای موسیقی، شعبده بازی، مجری، مسابقات فرهنگی و هنری و گروه موسیقی اقوام پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی بود.

شیری در پایان خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه به مدت 15 روز با مشارکت پهنه جنوب شرق تهران (مناطق 12 و 14 و 15 ) و سرای محلات و نیز با برپایی بازارچه کوچکی از صنایع دستی با استقرار 10 میز توسط زنان سرپرست خانوار میزبان شهروندان بود.

برپایه این گزارش؛ آیین اختتامیه جشن «دهکده بهار ایران» همزمان با ولادت با سعادت  امام حسن مجتبی (ع) با  برش و توزیع کیک 30 متری پنج شنبه 17 فروردین ساعت 20 در بوستان آزادگان با حضور شهروندان برپا می شود.