به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، " علی اصغر کمالی زاده" ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: بسیار خرسندیم که برنامه های دهکده تفریحی بوستان پلیس در ایام نوروز و شب های ماه مبارک رمضان اوقات مفرح و خاطره انگیزی را برای شهروندانمان مهیا ساخته است.

او ادامه داد: رسیدگی به چگونه گذراندن اوقات فراغت مردم و پر کردن این زمان با برنامه های شاد تفریحی فرهنگی اجتماعی همواره از برنامه های دقیق مدیریت شهری منطقه ۴ بوده است.

کمالی زاده ادامه داد: ایجاد لحظات شاد و سرورانگیز برای همه اقشار جامعه بخصوص نوجوانان و جوانان که خطرات بسیاری در این زمینه آنها را تهدید می کند، از واجبات برنامه های زمان بندی شده شهرداری هاست که دهکده تفریحی فرهنگی بوستان پلیس یکی از این برنامه ها می باشد.

شهردار منطقه ۴ با خرسندی گفت: با نظرسنجی وسیعی که از شرکت کنندگان و گردشگران این برنامه صورت گرفت، رضایتمندی و علاقه وافرشان به تکرار و تداوم چنین برنامه هایی حاصل شد.

او در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم در مناسبت های مختلف با تکرار چنین برنامه های پرباری بتوانیم رضایت خاطر گردشگران را بیش از پیش به دست آوریم.