به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4" علی اصغر کمالی زاده"  با اعلام خبر برپایی مراسم افطاری ساده در محلات 20 گانه این منطقه گفت: در نیمه دوم ماه مبارک رمضان هم زمان با سالروز میلاد با برکت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و شبهای قدر مراسم افطاری ساده با برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم ، پخش زنده اذان و توزیع افطاری ساده تا پایان ماه مبارک رمضان در معابر اصلی و پر رفت و آمد نواحی منطقه 4 در حال برگزاری است .

او در ادامه اظهار داشت : روزانه تعداد 200 بسته افطاری ساده با استفاده از ظرفیتهای گروه های مردمی و خیرین در بوستان های رسالت ، سمیه ، نوفل لوشاتو ، ساحل و پلیس ، گلزار شهدای گمنام بوستان مجیدیه ، امام زاده پنج تن لویزان و میادین شاهد و رهبر با فرارسیدن زمان افطار در میان شهروندان روزه دار توزیع می شود.  

شهردار منطقه 4 از برپایی کرسی تلاوت زنده قرآن با حضور قاریان قرآن کریم و اجرای زنده اذان پیش از توزیع افطاری در مکان های یاد شده خبر داد و افزود : همچنین مقرر شده در این اماکن نماز مغرب و عشا به صورت جماعت برگزار شود.

کمالی زاده همچنین به برگزاری برنامه قنوت غنچه برای کودکان در مساجد اشاره کرد و گفت:  همزمان با شب های  مبارک قدر برنامه قنوت غنچه با محوریت کودکان در مساجد منتخب منطقه  با حضور روحانیون برگزار و برنامه های مرتبط با این شب برای کودکان اجرایی می شود.