به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، هادی صدیقی با اشاره به اینکه کاشت پیاز گل لاله به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، زیبایی منظر شهری و توسعه فضای سبز و ایجاد چشم انداز مطلوب انجام می شود افزود: به همین منظور پیاز لاله ها زمستان گذشته در میدان بسیج، بزرگراه امام رضا (ع) و حیاط شهرداری منطقه کاشته شد.

او به دیگر اقدامات گل کاری در طرح بهاران خدمت در منطقه اشاره کرد و گفت: اجرای 3477 مترمربع فرش گل با گلهای بنفشه، شب بو و سایر گلهای فصلی در بزرگراه ها و فضاهای سبز منطقه از جمله این اقدامات بود.

صدیقی اضافه کرد: کاشت 14 مورد فلاورباکس های طبقاتی در نواحی 2، 3، 4، 5 و بوستان آزادگان، 11 مورد المان گل کاری شده در بزرگراه امام رضا (ع)، بوستان آزادگان، بزرگراه آزادگان و ...، کاشت بیش از 17 هزار اصله نهال در معابر، بوستان ها و جنگل کاری ها و کاشت 1800 مترمربع گل شب بو نیز در این طرح انجام شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در پایان به تمهیدات انجام شده در ایمن سازی تجهیزات بوستان ها اشاره کرد و گفت: وسایل بازی کودکان، وسایل بدنسازی بزرگسالان، پایه چراغ و  تابلو برق بوستانها ایمن سازی شد.