به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه مسعود درستی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: مترو تهران برای سهولت در تردد نمازگزاران و راهپیمایان عزیز، از ۹صبح روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم، در تمامی خطوط درون‌شهری به‌صورت رایگان خدمت ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین افزایش سرویس‌دهی در خط ۴ مترو تهران که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، انجام خواهد شد افزود: فاصله حرکت قطارها در این خط مترو از ساعت ۱۰ صبح تا پایان مراسم از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه کاهش می‌یابد؛ همچنین تمامی ایستگاه‌های خط ۴ مترو تهران به‌ویژه ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی، تئاتر شهر، شادمان، توحید، دکتر حبیب اله و استاد معین آماده ارائه خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان و مسافران خواهند بود.

وی تصریح کرد: حرکت قطارها در خط چهار مترو تهران با اضافه‌شدن ۵ رام قطار نسبت به برنامه عادی حرکت قطارها در روزهای جمعه، افزایش می‌یابد.

درستی خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به مسافران، قطارهای فوق‌العاده را در تمام خطوط اعزام کند.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس، جمعه این هفته در مسیرهای ده‌گانه از ساعت ۱۰ صبح آغاز و به سمت میعادگاه نمازجمعه در دانشگاه تهران ادامه خواهد یافت.