به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در روز قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی ، اقدامات ویژه ای توسط این منطقه انجام شد.

او با اشاره به جزییات این عملیات گفت: پاکسازی مسیر راهپیمایی ، حذف موانع فیزیکی و ترافیکی و نظافت مسیر بعد از پایان مراسم در خیابان انقلاب مسیر شرق به غرب حد فاصل چهارراه کالج تا تقاطع خیابان ولیعصر(عج)از اقدامات انجام شده این روز بود.

کمالی زاده ادامه داد: در این مراسم با حضور مدیران خدمات شهری منطقه و نواحی 9 گانه و  اعزام 60 کارگر رفت و روب، 9 سرکارگر، یک خودرو جاروی بزرگراهی و یک خودرو حمل پسماند مسیر قدم های راهپیمایان نظافت و پاکسازی شد.

شهردار منطقه 4 با اشاره به بیانات بنیانگذار جمهوی اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درباره این روز بزرگ تصریح کرد: 

یادمان نرود که امام راحل فرموده بودند که "راه قدس از کربلا می‌گذرد و نوبتی هم که باشد، نوبت قدس است و با آزادی قدس، عزت پایمال شده جهان اسلام باز پس گرفته خواهد شد".

او ادامه داد:  ایشان فرمودند: "روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم امریکا و غیر امریکا بودند." از این رو کمک به برگزاری شکوهمند این روز جهانی از دغدغه های مدیریت شهری به شمار می رود.

کمالی زاده در پایان گفت: قدس، شبیه خرمشهر گذشته، اسیری است که آزادی اش را از سالها پیش انتظار می کشد و امیدواریم که این روز بزرگ هرچه زودتر فرا رسد و  همگی روز آزادی قدس شریف را به جشن بنشینیم.