به گزارش اکونا پرس،
 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و با هدف بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری با عنوان سفره های مادرانه در منزل شهید علی تقی زاده با حضور محمد هادی علی احمدی ،شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از مدیران در محله زاهد گیلانی ناحیه یک برگزار شد.
در این میهمانی ساده و پر برکت که با هماهنگی اداره ایثارگران منطقه ۱۳ و همکاری شهرداری ناحیه یک اجرا شد، شهردار و جمعی از مدیران منطقه ۱۳ در محضر پدر و مادر شهید علی تقی زاده، روزه خود را افطار کردند.
شهردار منطقه ۱۳ در این دیدار گفت : پدران و مادران شهدا مایه عزت و آبروی کشور هستند و امروز وجود این عزیزان برای همه ما یک نعمت است و دعای خیر خانواده های شهدا نیز برای حل بسیاری از مشکلات جامعه راهگشا است.او خطاب به پدر و مادر شهید تقی زاده تصریح کرد : ما مرهون و مدیون خون شهدا هستیم و یاد و نام شهیدان شما و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی را همواره گرامی و عزیز می داریم و بهروزی و سلامتی و سربلندی همواره قرینِ شما باد.در پایان این دیدار ،شهردار منطقه ۱۳ با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهید تجلیل و هدایایی به فرزندان روزه اولی این خانواده اهدا شد. شهید علی تقی زاده در سال ۶۶ در سن ١٩ سالگی در مائوت عملیات بیت المقدس 2 به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

۱۵:۳۲

 
 
بازارسال شده ازشهرداری منطقه ۱۳

۱۵:۳۲

 
بازارسال شده ازشهرداری منطقه ۱۳

۱۵:۳۲

 
 
send
emoji
 
voice-recorder-icon
 
 
 
 
 

 

 
 

وضعیت

 

همه

 
۱۲۸

شخصی

 

کانال

 
۱۲۵

گروه

 
۳

بازو

 
 
M

وضعیت من

 

 

افزودن

مخاطبین شما وضعیت خود را به اشتراک نگذاشته‌اند.