به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در جلسه ای که با حضور علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک، محمدحسن رجبی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیران اجرایی معاونت های مذکور، مدیر روابط عمومی و ... برگزار شد ساماندهی مجموعه های ترافیکی را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه، ایمن سازی و زیبا سازی پارکینگ های طبقاتی، ساماندهی ایستگاه های اتوبوس، اجرای طرح های اصلاح هندسی جهت بهبود حرکات ترافیکی وسایل نقلیه، رنگ‌آمیزی و نگهداشت المان های ترافیکی، روشنایی بزرگراه ها و ... با جدیت، سرعت و تلاش بیشتر در سال جدید به اجرا خواهد رسید.

اسفراینی نژاد نیز  در این جلسه به ارائه گزارشی از فاز ۱،۲و۳ پروژه های ترافیکی منطقه پرداخت و افزود: در سال گذشته اجرای بیش از ۱۷ اصلاح هندسی، اجرای ایستگاه هوشمند میدان تجریش، رفع گره ترافیکی گردنه قوچک و ... را داشتیم  و  در سال ۱۴۰۲ نیز ساماندهی ترافیک خیابان شهرداری با اجرای طرح زیرگذر تجریش، تکمیل پایانه ها، ایمن سازی بزرگراه ها و ... را در دست اقدام خواهیم داشت.

گفتنی است جلسات تبیین برنامه‌های راهبردی به تفکیک معاونت ها در حال برگزاری است و پس از تصویب مصوبات در یک جلسه مشترک، با هدف هم افزایی و افزایش مشارکت مدیران در اجرای پروژه‌ها مصوبات نهایی جمع بندی و ارائه می شود.