به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، محمد شیری با اشاره به عزم جدی مدیریت شهری در حل مشکل چندین ساله محور شهرزاد گفت: طی بازدید میدانی و جلسات متعدد معضلات و مشکلات شناسایی و موارد لازم جهت ساماندهی و بهسازی محور شهرزاد احصا شد.

او با اشاره به اینکه تمام معاونت ها شهرداری منطقه پای کار هستند تا این محور به یکی از معابر نمونه شهر تبدیل شود، افزود: در این راستا تداوم انضباط شهری این محور با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست، پرسنل شهرداری ناحیه یک، معبربانان ، دادستان شهید محلاتی و نیروی انتظامی از سال گذشته در دستور کار قرار دارد.

 شیری در ادامه ضمن تاکید بر بهره مندی از ظرفیت اصناف و کسبه خیابان مذکور با محوریت حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: طرح دو طرفه نمودن خیابان شهرزاد نیز توسط حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه پیگیری و بررسی می شود. 

 او در ادامه به سایر اقدامات مربوط به ساماندهی زیر پل بعثت اشاره کرد و گفت:  ارتقای سطح نظافت و پاکسازی محیطی، حذف زواید فیزیکی، ساماندهی مخازن، رفع سدمعبر وانتی ها، اجرای رنگ پوششی و رنگ آمیزی دربهای گاراژهای بلاتکلیف، سند پلاست دیوارها، رنگ آمیزی پست های برق، کاشت نهال و درختچه در رفیوژ میانی محور از جمله موارد حوزه خدمات شهری است که در راستای ساماندهی این محور انجام می شود.

شیری خاطر نشان کرد: در سایر حوزه ها نیز مواردی نظیر اجرای روکش آسفالت، مرمت پیاده رو و سنگفرشها، جدول کشی، بررسی آب ماندگی ها و بهسازی و رفع مشکل انهار، خط کشی ترافیکی، رفع مشکل تابلوهای ترافیکی، رفع نقص ایستگاههای اتوبوس، اصلاح هندسی زیر پل بعثت، اصلاح رمپ ورودی و خروجی زیر پل بعثت، بررسی سطوح تجاری و طرح تشویقی جهت تثبیت واحدهای تجاری، ساماندهی و بهسازی تابلوی شهدا و رفع نقص آنها در دستور کار  قرار دارد.