به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: به مناسبت هفته هلال احمر و با توجه به استقبال شهروندان و مسافران محترم مترو از برنامه‌هایی با این مضمون در سال‌های گذشته، طی هم‌اندیشی‌های صورت گرفته با تلاشگران این عرصه، امسال در شکلی وسیع، ایستگاه‌های منتخب مترو میزبان جمعیت هلال احمر و مسافران محترم مترو خواهند بود.
نقیب عنوان کرد: این ویژه برنامه در ۵ ایستگاه منتخب مترو از جمله ایستگاه مترو میدان حضرت ولیعصر (عج)، امام خمینی (ره)، مهدیه، ابن‌سینا و هلال احمر از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به ارائه خدمات فرهنگی و هنری می‌پردازد.
وی افزود: از جمله برنامه‌های این رزمایش فرهنگی اجرای گروه سرود خردسالان با موضوع هلال احمر، ایستگاه آموزشی سی پی آر، ایستگاه غرفه دوستدار کودک (آموزشی و نقاشی برای حمایت روانی تیم سحر)، ایستگاه سلامت تست فشارخون جداگانه آقا و خانم، ایستگاه تیم سحاب دوچرخه ارائه کمک امداد و کمک‌های اولیه، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی ۴ چادر هلال احمر در ایوان انتظار ایستگاه مترو حضرت ولیعصر (عج) و ۴ چادر در ۴ ایستگاه منتخب مترو، با حضور داوطلبین هلال احمر خواهد بود.
گفتنی است افتتاحیه ویژه برنامه هلال، نشان امید، روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در ایستگاه مترو ولیعصر (عج) با حضور وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور، تعدادی از امدادگران و داوطلبان هلال احمر و جمعی از مدیران سازمان فرهنگی هنری و شرکت بهره‌برداری مترو تهران برگزار شد.
روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر امسال مصادف با ۱۸ اردیبهشت است و این ویژه برنامه به مدت یک هفته از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۲ اردیبهشت برگزار می‌گردد.
علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از خدمات این برنامه به مدت یک هفته، به ایستگاه‌های اشاره شده در خبر مراجعه و یا با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند.