به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، "علی اصغر کمالی زاده" در این جلسه که با حضور شهرداران نواحی 9 گانه، مدیران اداره بازرسی، حراست، گزینش، بسیج، روابط عمومی و ... برگزار شد؛ بر مساله رعایت حجاب تاکید کرد و گفت: مساله عفاف و حجاب به نوعی پرچم نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود و رسیدگی به این مهم از دغدغه های مدیریت شهری است.

او ادامه داد: متاسفانه امروز بسیاری از دشمنان جمهوری اسلامی ایران تمام هم و غم خود را به کار گرفته اند تا دین مبین اسلام را هدف گرفته  و با آن مبارزه کنند، چرا که از ریشه دواندن این دین در دل و جان انسانها در هراسند.

شهردار منطقه 4 گفت: ایران اسلامی امروزه به عنوان مدینه فاضله ای برای دشمنان مورد آماج دسیسه ها و فتنه ها قرار گرفته است و یکی از روش هایی که روی آن سرمایه گذاری کرده اند ، مساله حجاب است که سعی دارند در جامعه اسلامی ما آن را مبهم و خدشه دار جلوه دهند.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: در این راستا طبق دستورات شهردار محترم تهران مدیریت شهری منطقه 4 نیز وظایف مهمی را بر عهده داشته و به طور جدی به آن می پردازد.

او گفت: خوشبختانه طی رصدی که در هفته های اخیر انجام شد، پرسنل وظیفه شناس شهرداری منطقه 4 در زمینه عدم رعایت حجاب هیچ مشکلی نداشته و همگی طبق شرع و قانون حجاب خود را رعایت می کنند. 

شهردار منطقه 4 ادامه داد: شهرداری منطقه 4 موظف است در اماکنی که مربوط به این ارگان است با تذکرات لسانی، تبلیغات محیطی،  فعالیت های فرهنگی و ... شهروندان را در این امر مشاوره و یاری رسانند.

کمالی زاده در پایان گفت: خداوند را شاکریم در جامعه اسلامی امروزه از نظر عفاف و حجاب مشکل حادی را شاهد نبوده و اکثر بانوان عفیف و باوقار کشور و شهرمان این مهم را رعایت می کنند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه شهردار منطقه 4 دستورات و راهکارهای مورد نیاز در زمینه رعایت بیشتر حجاب و عفاف در منطقه 4 را به مدیران شهری این منطقه ارائه داد./ انتهای خبر