به گزارش اکونا پرس،

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ مسعود درستی گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی هر چه‌بهتر به شهروندان و مسافران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ سرویس‌دهی در خط یک و سه متروی تهران افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی در خطوط یک و سه نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نمایشگاه هستند، افزود: با توجه به ترافیک سطح شهر قطعاً استفاده از مترو بهترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب است و شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز برای تسهیل تردد مسافران با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ازدحام مسافر اعزام قطارهای فوق‌العاده به‌صورت مستقل از ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در نظر گرفته شده است.

درستی با بیان اینکه این خدمات در ایام آخر هفته که بازدید از نمایشگاه بیشتر می‌شود افزایش می‌یابد، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعات برگزاری نمایشگاه تعداد حرکت قطارها افزایش می‌یابد و سرفاصله حرکت در خط یک به ۵ دقیقه و در خط سه به ۷ دقیقه کاهش خواهد یافت.

وی همچنین از افزایش دستگاه های فروش بلیت در ایستگاه های مصلی امام خمینی(ره) وشهید بهشتی خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران و پیش بینی استقبال مسافری در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تعداد متصدیان فروش بلیت در این ایستگاه ها  افزایش یافته است.
درستی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در سالن فروش بلیت ایستگاه های مصلی امام خمینی(ره)و شهید بهشتی از مسافران می خواهیم در ایستگاه های مبدا بلیت بازگشت را تهیه کنند.