به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "حسین امانلو" دبیر شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران در ابتدای این نشست گفت: به منظور انعکاس معضلات موجود در حوزه نگهداشت شهر، شبکه ناظرین مردمی در سازمان بازرسی به عنوان چشم بینا و پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری تهران این امکان را فراهم آورده تا مطالبات و انتظارات به‌حق مردم از مجموعه مدیریت شهری پیگیری و رسیدگی شود.

وی ادامه داد: شبکه ناظرین مردمی با هدف کنترل و کاهش تخلفات، شکایات و سوء مدیریت‌ها، شناسایی تهدیدها و آسیب‌ها، نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری و معرفی کارکنان دلسوز و مستعد در حال خدمت‌رسانی است.

امانلو تاکید کرد: یکی از ماموریت‌های شبکه ناظرین مردمی؛ نظارت‌های میدانی و سرزده از مراکز مرتبط با شهرداری تهران، شناسایی معضلات موجود و درنهایت انعکاس آنها با هدف رفع موارد مطروحه و اصلاح روندهاست.

در ادامه این نشست، "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ افزود: باتوجه به عملکرد مطلوب حوزه نظارتی در سازمان بازرسی شهرداری تهران به عنوان چشم مردم، از اقدامات و موارد احصاء شده توسط ناظرین که بازوان نظارتی مردمی به شمار می‌آیند، قدردانی می کنم.

پوریافر ادامه داد: مدیران منطقه ۲۱ در تمامی سطوح، در خدمت‌رسانی شایسته، صادقانه و بی‌منت به تمامی شهروندان اهتمام ویژه دارند و رضایت‌مندی حداکثری شهروندی را در اولویت امور می‌دانند.

مدیریت ارشد شهری منطقه ۲۱ تشریح کرد: درصددیم تا در کم‌ترین زمان موجود و با بهترین کیفیت، امور مرتبط با حوزه خدمات شهری و درخواست‌های به‌حق شهروندان ساکن در محله‌های سیزده‌گانه منطقه ۲۱ پس از دریافت پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ پلاس ارائه شود.