در این مقاله قصد داریم به سوال فوم پلی اتیلن از کجا بخرم پاسخ دهیم. 

همچنین می‌خواهیم با یکی از خوشنام ترین تامین‌کنندگان و فروشندگان فوم پلی اتیلن آشنا شویم. ابتدا با فوم پلی اتیلن، کاربردهای این عایق و نحوه قیمت گذاری آشنا شده و در انتها هامون عایق فروشگاه تخصصی فروش انواع عایق ساختمانی را به شما معرفی می‌کنیم.

فوم پلی اتیلن چیست؟

فوم پلی اتیلن از زنجیره‌های طولانی پلیمری تشکیل شده و لابه‌لای حباب‌های بسیار بسیار ریز هوا قرار داد. فشردگی زنجیره‌ها و جود هوا باعث شده که فوم پلی اتیلن در برابر رطوبت، آب و مواد شیمایی مقاوم باشد. به فرآیند تولید فوم پلی اتلین، پلیمریزاسیون اتیلن گفته می‌شود. از مزایا و ویژگی‌های فوم پلی اتلین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق صدا و حرارت
  • عایق سرما و گرما
  • انعطاف‌پذیری بسیار بالا
  • قیمت مناسب برای استفاده انبوه
  • حمل و نقل راحت
  • وزن نسبتاً سبک

همه این ویژگی‌ها باعث شده که فوم پلی اتیلن یکی از محصولات بسیار کاربردی در عایق کاری باشد. البته محصولات دیگری هم برای عایق کاری ساختمان استفاده می‌شود. برای آشنایی با سایر عایق‌های مورد استفاده در عایق کاری می‌توانید مقاله عایق کاری چیست را مطالعه کنید.

22

کاربردهای فوم پلی اتیلن

فوم پلی اتیلن در صنایع مختلفی کاربرد دارد. عایق فوم پلی اتیلن باتوجه به ویژگی‌های خاصش در صنایع مختلفی نظیر ساختمان‌سازی، صنایع بسته‌بندی، کیف و کفش و همچنین صنایع خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • فوم پلی اتلین در برابر ضربه و شوک مقاوم است. بنابراین در صنعت بسته‌بندی با فوم پلی اتلین می‌توان از آسیب به محصولات جلوگیری کرد.
  • یکی از خطرات قطعات الکترونیکی خرابی یا انفجار بر اساس گرمای بیش از اندازه است. فوم پلی اتلین با جلوگیری از انتقال گرما و حرارت باعث حفاظت از قطعات مختلف الکترونیکی می‌شود.
  • جالب است بدانید در صنعت خودروسازی نیز برای جلوگیری از نفوذ صدا و حرارت بیرون از اتومبیل به داخل کابین از فوم پلی اتلین در ساخت قطعات مختلف ماشین استفاده می‌شود.
  • فوم پلی اتلین در صنعت پزشکی نیز کاربرد دارد. در ساخت دستگاه‌ها و حتی لوازم پزشکی فوم پلی اتلین با جلوگیری از انتقال آب و رطوبت به بهداشت محیط کمک می‌کند.

با توجه به همه این توضیحات می‌توان کاربرد فوم پلی اتلین را عایقی همه کاره در برابر رطوبت، گرما و سرما دانست که در صنایع مختلفی کاربرد دارد.

به جز فوم پلی اتلین سایر عایق‌ها نظیر پشم شیشه و پشم سنگ نیز عایق مناسبی برای گرما هستند. در مقاله کدام عایق حرارتی بهتر است به مقایسه عایق‌های مختلف در برابر حرارت پرداخته‌ایم.

قیمت فوم پلی اتیلن چقدر است؟

برای کسانی که به دنبال خرید عمده عایق آلات از جمله فوم پلی اتیلن هستند، قیمت عمده محصول نقش مهمی دارد. قیمت فوم پلی اتیلن بسته به کارخانه، مقدار خرید و قطر محصول متفاوت است. با مراجعه به صفحه عایق فوم پلی اتیلن می‌توانید قیمت نهایی و به صرفه خرید عمده فوم پلی اتیلن را مشاهده کنید.

33

خرید فوم پلی اتیلن در سراسر ایران در هامون عایق

در پایان مقاله می‌خواهیم به سوال فوم پلی اتیلن از کجا بخرم؟ پاسخ بدهیم. پیدا کردن یک تامین کننده مناسب که محصولاتش را با قیمتی رقابتی به بازار عرضه کند، چندان راحت نیست. مجموعه هامون عایق به عنوان فروشگاه تخصصی تامین محصولات عایق ساختمان به شما کمک می‌کند تا بتوانید در سراسر ایران فوم پلی اتیلن و سایر عایق آلات را با قیمت مناسب درب انبار یا کارگاه خود تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید عبارت هامون عایق را در گوگل جستجو کرده و وارد سایت این مجموعه شوید.