به گزارش اکونا پرس،

دکتر عبوری  در جمع مدیران و مهندسان حوزه پترو پالایش با بیان اینکه راه اندازی سامانه یکپارچه بازرگانی(سیب)  اتفاق بسیار مهمی است که در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی غدیر به وقوع پیوسته، گفت: با استفاده از این سامانه علاوه بر اینکه   فرآیند فروش محصولات پتروشیمی از ورود مشتری، هویت و اعتبار سنجی و ثبت داده‌ها  تا برگزاری مناقصه، فروش و توزیع تسهیل می­پذیرد، کنترل، نظارت و گزارشگیری مدیریتی نیز به صورت آنلاین صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: این سامانه علاوه بر اینکه باعث نظارت جامع بر روند فروش خواهد شد، می تواند اسناد  معاملات را نیز در اختیار ما قرار دهد .

مدیر عامل گروه سرمایه­‌گذاری غدیر افزود: تقویت و توسعه کانال‌های فروش و توزیع همچنین افزایش تعداد مشتریان و ارتقای سطح رضایتمندی از دیگر اهداف طراحی و پیاده سازی این پروژه است.

عبوری در پایان با بیان اینکه در حال حاضر پتروشیمی پردیس از این سامانه استفاده می­‌کند، تصریح کرد:  سامانه سیب در پتروشیمی کرمانشاه توسط شرکت تخصصی خدمات انفورماتیک راهبر راه اندازی شد تا با رفع مشکلات احتمالی به صورت یکپارچه در تمامی شرکت‌های زیر مجموعه پترو پالایش مورد استفاده قرار گیرد.