به گزارش اکونا پرس،

در این مراسم که با حضور دکتر مهدی عبوری مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر و دکتر رحیم سرهنگی مدیرعامل منطقه آزاد کیش و جمعی از مدیران و معاونان  دو مجموعه برگزار شد، طرفین در راستای تداوم فعالیت‌های عمرانی و تسهیل و سرعت بخشیدن به آنها تفاهم نامه ای امضا کردند.

دکتر عبوری در این مراسم با بیان اینکه گروه سرمایه‌گذرای‌ غدیر آماده سرمایه‌گذاری در تمامی مناطق  آزاد است، گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای هلدینگ غدیر سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد، خصوصا منطقه آزاد کیش است .

وی تصریح کرد: در همین راستا کمیته مشترکی به منظور تبادل اطلاعات، حل مسائل و تعریف پروژه‌های جدید با حضور نمایندگان دو طرف  تشکیل خواهد شد.

عبوری در ادامه تاکید کرد: در راستای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد، آماده حضور در جزیره هندورابی برای اجرای یک پروژه متفاوت هستیم.

عبوری با بیان اینکه ما آمادگی هر گونه کمک برای اجرای پروژه‌های عمرانی در کیش هستیم، گفت: در حال حاضر در بحث ساختمان و ساخت خانه‌های مسکونی سازمانی ما می‌توانیم با استفاده از روش صنعتی‌سازی که به همت متخصصان و مهندسان داخلی به طور کامل بومی‌سازی شده به دوستانمان در منطقه آزاد کیش یاری رسانیم، زیرا با استفاده از این روش قابلیت تحویل ساختمان‌ها بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ روز وجود دارد که این امر سرعت ساخت و ساز را به مقدار چشمگیری افزایش خواهد داد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر در ادامه تاکید کرد: غدیر آمادگی راه اندازی خط تولید کارخانه صنعتی‌سازی برای سهولت بیشتر در ساخت را در این منطقه داریم.

وی همچنین یادآور شد: امضا تفاهم‌نامه با منطقه آزاد باعث می‌شود تا پروژه‌هایی که سالها آغاز شده و به نتیجه نرسیده است دوباره وارد مدار شود و به سرانجام برسد.