به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، در ادامه فرایند شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی سال 1402 و برگزاری مراحلی همچون تدوین اظهارنامه، خودارزیابی و تدوین پروژه‌های بهبود، گام چهارم یعنی سایت ویزیت آغاز شد که در جلسه افتتاحیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی 1402، مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان و ارزیابان مرکز ملی تعالی سازمانی حضور داشتند.

در این مرحله که بعد از ارسال اظهارنامه و خودارزیابی‌ها انجام می‌شود، دبیرخانه مرکز ملی تعالی سازمانی اقدام به تعیین تیم ارزیابی کرده و نسخه‌ای از اظهارنامه را در اختیار تیم ارزیاب قرار می‌دهد. تیم ارزیابی بعد از مطالعه دقیق اظهارنامه با هماهنگی سازمان، زمانی را برای بازدید از محل تعیین کرده و در آن به بررسی، ارائه سؤالات، رفع ابهام و شبهات خود می‌کند و در پایان بازدید از محل، تیم ارزیابی اجماع کرده و گزارش خود را به دبیرخانه ارسال خواهد کرد.

لازم به ذکر است که مدل ملی تعالی سازمانی 1400 از دو بخش توانمندسازها و نتایج تشکیل شده و شامل هفت معیار رهبری، استراتژی، کارکنان، قابلیت‌ها، مشتریان، عملیات و نتایج، همچنین 27 زیرمعیار است. شرکت فولاد هرمزگان در بیستمین دوره موفق به کسب تندیس بلورین شد. درنهایت اینکه اسفند ماه امسال، بیست و یکمین دوره همایش جایزه ملی تعالی سازمانی به منظور معرفی شرکت‌های سرآمد برگزار خواهد شد.