به گزارش اکونا پرس،

دکتر مهدی عبوری در این مراسم با تبریک خجسته میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، روز زن و مقام مادر گفت: حضرت زهرا(س) نه تنها الگوی زنان بلکه الگوی تمام انسان‌ها در تمام اعصار است و به هرجنبه شخصیتی دختر نبی‌اکرم(ص) که نگاه کنیم می‌توانیم درس‌های ویژه‌ای بگیریم.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر با بیان اینکه زنان نقش موثری در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند، گفت: یکی از سیاست‌هایی که گروه غدیر به جد پیگیر اجرای آن خواهد بود، ارتقا جایگاه زنان در حوزه‌های مدیریتی و حضور بیش از پیش این قشر در تمام مجموعه‌های مرتبط با این شرکت است.

وی تصریح کرد: باید بستری بوجود بیاید تا زنانی که سال‌ها در مجموعه‌های مرتبط با غدیر فعالیت می‌کنند بتوانند به راحتی مسیر پیشرفت را طی کنند و شرایط رشد و ارتقا برای آنها وجود داشته باشد.

عبوری تاکید کرد: گروه غدیر و هلدینگ‌های زیرمجموعه باید از ظرفیت‌های زنان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و فنی و مهندسی استفاده کند و این اتفاق باید به یک رویکرد متداول تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت خانواده و نقش پررنگ زنان در این مسئله، افزود: باید در حوزه فرهنگ و اجتماعی و در راستای پاسداشت خانواده برنامه‌ریزی دقیق و مدونی صورت گیرد .

وی در پایان، ضمن قدردانی از تلاش زنان شاغل در گروه سرمایه­‌گذاری غدیر خاطر نشان کرد: یقینا اهداف تعیین‌شده در این مجموعه با همکاری شما محقق می‌شود و امیدوارم روز به روز شاهد درخشش شما بانوان در عرصه‌های مختلف باشیم.