به گزارش اکونا پرس،

در این مطلب نگاهی به آپشن ها و مشخصات خودرو جک S۷ خواهیم داشت. ورود آن به بازار ایران به واسطه همکاری دو شرکت خودروسازی جک و کرمان موتور تایید شده است و به زودی شاهد حضور پر رنگ این SUV خانوادگی در بازار کشور خواهیم بود.

زبان طراحی جدید جک

جک از زبان طراحی جدیدی در این خودرو استفاده کرده که آن را نسبت به محصولات قبلی این خودروساز متمایز کرده است و در نتیجه باید انتظار محصول جذابی را از این خودروساز چینی داشته باشیم. همچنین این خودرو، بزرگترین خودروی SUV ساخت جک نیز است.
از ویژگی های خاص طراحی این خودرو می توان به خطوط تیز و کشیده کنار خودرو که تا چراغ های پشت آن امتداد می یابند، اشاره کرد.
علاوه بر این، جلوپنجره و چراغ های جلو این خودرو به آن ظاهری خشن بخشیده اند.

در نمای داخلی این خودرو نیز از زبان طراحی مرسدس بنز استفاده شده است و دریچه های هوای ۶ تایی روی داشبورد در نگاه اول بسیار خودنمایی می کنند.
پشت آمپر دیجیتالی ۱۲.۲ اینچی کابین این خودرو توجه هر کاربری را به خود جلب خواهد کرد.

آپشن ها و امکانات رفاهی

این خودرو آپشن های بیشتری نسبت به دیگر محصولات بازار ارائه می دهد که S۷ را از لحاظ سطح آپشن­ها در گروه خودروهای به روز کره ای قرار می دهد.
از جمله آپشن ها و سیستم های ایمنی این خودرو می توان به سیستم نمایشگر هدآپ (head-up display)، سنسور ها و دوربین ۳۶۰ درجه کمک پارک، مه شکن روشن شونده هنگام پیچیدن، سیستم هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند و سیستم هشدار نقطه کور اشاره کرد.
انواع سیستم های کنترل پایداری نظیر ترمز ضد قفل، جلوگیری از هرزگردی، کنترل حرکت خودرو به عقب در سربالایی، ترمز کمکی الکتریکی و سیستم ضد رول بدنه نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
این شاسی بلند چینی با توجه به درخواست مشتری، می تواند ۷ نفره یا ۵ نفره باشد و اگر ردیف سوم و دوم صندلی های آن را تا کنید، فضای حمل بار آن از  تا ۱۳۵۸ لیتر افزایش می یابد.
شاسی و ستون های این خودرو نیز از استحکام فوق­العاده ای برخوردار است و مقاوم سازی شده اند تا قادر به دریافت ۵ ستاره ایمنی باشد.
نیروی محرکه این خودرو نیز از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۴ سیلندر با قدرت ۴۱۷ اسب بخار و گشتاور ۱۲۵ نیوتون متر و یا پیشرانه ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر تامین می شود و توسط گیربکس ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.
شتاب صفر تا صد آن نیز برای پشیرانه ۱.۵ لیتری ۱۰.۸ و برای پیشرانه ۲ لیتری ۹.۹ ثانیه گزارش شده است.
مصرف سوخت این پیشرانه ها به ترتیب ۸.۵ و ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده اند.