به گزارش اکونا پرس،

همزمان با روز صنعت، دو نمایشگاه و مرکز خدمات پس از فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان در تهران با حضور زارعی قائم مقام مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش، شهباز حسن پور نماینده مجلس و رییس کمیسیون اصناف مجلس شورای اسلامی و سیاوش الفتی مشاور پارلمانی و مدیر ارتباطات، افتتاح شد.

 

افتتاح نمایشگاه مرکزی ام جی در تهران

زارعی در نشست خبری که به مناسبت افتتاح دو نمایشگاه فروش خودرو در تهران برگزارشد، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی، توجه به تولید داخل به ویژه در حوزه صنعت از مهمترین مسایل و اولویت های کشور است که به حمایت تمامی آحاد ملت شریف ایران و مسئولان محترم نیاز دارد.

قائم مقام مدیرعامل آذویکو با اشاره به تولید 60 دستگاه خودرو در روز، گفت: هم اکنون خودروی ام جی 360 را در 3 نسخه دستی، اتومات و توربو تولید می کنیم که در پی افزایش تولید به تعداد 120 دستگاه در روز هستیم ضمن اینکه رایزنی ها برای ارائه محصول جدید ام جی تا پایان سال 97 به بازار در حال انجام است.

وی ادامه داد: امروز تیم ارزیاب شرکت ام جی مشغول ارزیابی قطعه سازان ایرانی است.

زارعی افزود: با وجود اینکه ترک ایران توسط ام جی را به دلیل سرمایه گذاری این شرکت در داخل کشور، دور از ذهن می دانیم، اما با دریافت مجوز داخلی سازی 30 درصدی از وزارت صنعت در راستای کاهش وابستگی به شرکت های خارجی قدم بر می داریم.

وی گفت: آمار فروش خودرو در شرکت صنعت خودرو آذربایجان در پنج ماه گذشته ۶ هزار دستگاه خودرو MG360 بوده است و هیچ گونه نگرانی در تولید و تحویل به موقع خودروها به مشتریان محترم وجود ندارد.

قائم مقام مدیرعامل آذویکو در فروش و خدمات پس از فروش خاطرنشان کرد: در یکی از طرح های شرکت، پیش فروش خودرو با تسهیلات ۲۰ و ۳۰ میلیون تومانی بدون کارمزد با مشارکت بانک رسالت به مشتریان عرضه شد که تا کنون هیچ شرکتی تسهیلات بدون سود به مشتریان خودرو پرداخت نکرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای چنین طرح هایی در شرکت صنعت خودرو آذربایجان، آرامش به بازار خودرو و مصرف کنندگان واقعی القا می شود.

زارعی گفت: شریک تجاری صنعت خودرو اذربایجان " شرکت سایک موتور " از کشور چین است که به عنوان اولین خودرو ساز بزرگ چین و هفتمین خودروساز بزرگ دنیا به عنوان یک سرمایه گذار مطمئن در کنار شرکت آذویکو در ایران حضور جدی و مستمر دارد.

وی تاکید کرد: برای سهولت دسترسی مشتریان شرکت صنعت خودرو آذربایجان به سرویس و خدمات پس از فروش خودرو های فروخته شده، توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش از اولویت ها و اهداف مهم و ویژه شرکت است و در این راستا مقرر کرده ایم که نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش از ۲۳ نمایندگی تا پایان سال ۹۷ به ۵۴ نمایندگی در سراسر کشور افزایش یابد.

 

شرکت ام جی در سال ۱۹۲۴ در انگلیس تاسیس شد که با تولید خودروی اسپرت ۲ نفره شروع به کار کرد.در سال ۲۰۰۰ شرکت ام جی به یکی از بهترین ها در حوزه تولید خودروهای اسپرت تبدیل شد.برند ام جی بعد از ۸۴ سال به سایک موتور چین منتقل شد.

این شرکت با تیراژ تولید 6 میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو در سال هفتمین خودروساز دنیا شناخته می شود که از نظر سوددهی رتبه 41 جهان را به خود اختصاص داده است.