به گزارش اکونا پرس،

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از شناسایی ۵ انبار احتکار لوازم خانگی در استان قزوین خبر داد و گفت: با تلاش همکاران نیروی انتظامی و سایر ضابطین ۵ انبار که در آن نزدیک به ۳۰ هزار کالای اساسی و ضروری احتکار شده بود؛ شناسایی و پلمب شد.

وی ادامه داد: ارزش کالا‌های کشف شده حدود ۳۰ میلیارد تومان است که شامل لوازم خانگی، انواع شوینده، مواد غذایی و تجهیزات پزشکی است.


حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی از تشکیل ۵ پرونده قضایی در این رابطه خبر داد و گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است؛ تاکنون تعدادی را شناسایی کردیم و افرادی تحت پیگرد قرار گرفتند.

دادستان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: احتکارکنندگان بدانند که دستگاه قضایی در برابر آنان کوتاه نخواهد آمد و منتظر برخورد قاطعانه و بدون اغماض قوه قضاییه باشند؛ 

گفتنی است؛ دادستان قزوین در کمیسیون جرائم خاص این استان تاکید کرد: بسیاری از گرانی و نابسمانی‌های بازار به دلیل عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی در امر نظارتی خود است و به عنوان مدعی العموم به همه مسئولان مرتبط در این موضوع هشدار می‌دهم چنانچه نسبت به اقدامات نظارتی خود در بحث کنترل قیمت‌ها و بازار کوتاهی کنند مجبور به برخورد با آنان خواهیم شد.