به گزارش اکونا پرس،

در آغاز این رزمایش بزرگ که با حضور روحانیون؛ مقامات نظامی و انتظامی شهرستان لنجان،بسیجیان و مسئولین ذوب آهن در تالار تشریفات روابط عمومی شرکت برگزار شد، سرهنگ پرویز امیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت به ذکر اهداف رزمایش شیفت ایثار  وخدمت رسانی پرداخت و یادآور شد : بسیجیان ذوب آهن همواره در خدمت صنعت و تولید بوده و همانند دوران دفاع مقدس همچون یک سرباز گوش به فرمان مسئولین بوده و با بالاترین توان با خلوص نیت به ایثار و خدمت رسانی  درقسمت های مختلف مشغول هستند . اجرای رزمایش بزرگ شیفت ایثار وخدمت رسانی نیز در جهت نمایش همین روحیه و ارائه دستاوردهای مربوطه است .

مهندس تولائیان معاون بهره برداری شرکت در حاشیه این رزمایش به خبرنگار ما گفت : همانگونه که روحیه بسیجی در دوران دفاع مقدس باعث غلبه بر بسیاری از مشکلات شد ، هم اکنون نیز برخورداری از این روحیه می تواند در امر صنعت و تولید گره گشا باشد .

در ادامه سرهنگ مهرابی فرمانده بسیج کارگری سپاه استان اصفهان نیز در سخنانی از همدلی و وفاق موجود بین مدیریت،کارکنان و بسیجیان ذوب آهن و گسترش فعالیت  ایثار گرانه در این شرکت ابراز خوشنودی نموده و بسیج ذوب آهن اصفهان را نمونه یک واحد بسیج کارگری موفق در سطح استان معرفی کرد .

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت نیز طی سخنانی به ارائه مسئولیت های اجتماعی و خدمات ایثارگرانه و بسیجی شرکت از زمان دفاع مقدس تا کنون پرداخت و یادآور شد : کارکنان ذوب آهن اصفهان سرباز دو جبهه دفاع مقدس ، تولید و صنعت هستند و تمامی کارکنان آن دارای روحیه جهادی و بسیجی بوده و با داشتن 14 هزار رزمنده، 286 شهید و 80 آزاده در دوران جنگ تحمیلی و سابقه دو بار بمباران توسط متجاوزین عراقی  نقش ایثارگرانه خود را به بهترین نحو متجلی نموده اند .

در ادامه این رزمایش حاضران ضمن بازدید از خطوط تولید و حرکت در سطح کارخانه از اقدامات بسیجیان ذوب آهن در کارگاه الکتریکی مدیریت مهندسی تولید و توزیع برق و مشاهده تعمیرات دستگاه های مختلف،  کارگاه نورد650 و تولید ریل ملی و همچنین از نحوه جمع آوری ضایعات توسط بسیجیان ذوب آهن  اصفهان در محوطه میدان رزمندگان بازدید و با روند موفقیت های به دست آمده آشنا شدند.

در پایان این رزمایش ودرهنگام جمع آوری ضایعات فلزی ، برادران بسیجی حلقه صالحین مداحان اهل بیت (ع) ذوب آهن اصفهان درجمع حاضران وبا سینه زنی آنها در سوگ شهدای کربلا به نوحه سرایی و عزاداری پرداختند.