به گزارش اکونا پرس،

مهندس جهرودی با بیان مطلب فوق تصریح کرد: دشمن در 31 شهریورماه 1359 به ایران حمله کرد و کشورهای مختلفی در حمایت از صدام و دشمنی با ایران با تمام توان به صحنه آمده بودند.

جهرودی افزود: جمهوری اسلامی در برابر هجمه ای قرار گرفت که تمام استکبار در مقابل ما قرار داشت، چون انقلاب اسلامی ایران حرف متفاوتی به جهانیان داشت و آن فاصله گرفتن از استکبار جهانی بود.

مدیرعامل گروه سایپا تاکید کرد: در این نبرد نابرابر مردم ایران با شجاعت، شهامت و دلاور مردی و عشق به امام حسین(ع) و ایران توانستند علی رغم همه ابزارهایی که استکبار جهانی علیه ایران به کار گرفت، ایستادگی کنند.

وی گفت: دشمن در دفاع مقدس به هیچ یک از اهداف خویش نرسید و در عصر حاضر هم مطمئنا در سایه مقاومت و ایستادگی مردم ایران دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

جهرودی افزود: در انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل حاضر باید بیشتر تلاش کنیم و در عصر حاضر با الهام از فرهنگ دفاع مقدس در صحنه اقتصاد و تولید ایثارگرانه برای سربلندی ایران اسلامی همت کنیم.

مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: این موضوع که از یک مصرف کننده به تولید کننده تبدیل شویم هزینه های زیادی دارد و قطعا در این فرآیند مورد هجوم از سوی علاقه مندان به واردات در داخل کشور و شرکت های تجاری خارجی که صاحبان اصلی سیاست های کشورهای استکباری هستند واقع می شویم.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران خاطرنشان کرد: هدف دشمن این است که انقلاب اسلامی ما متوقف شود ولیکن در سایه رهبری امام زمان(عج) و نایب برحقش با تلاش و کوشش دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.