به گزارش اکونا پرس،

ده مورد از برترین خودروهای سدان سال ۲۰۱۸ پس از تست ۲۵ سدان برتر دنیا انتخاب شدند.


شماره ۱۰: فولکس واگن جتا (Jetta  )

این محصول فولکس واگن مزایای بسیاری دارد که از میان آن های می توان به قیمت ۲۴ هزار دلاری و استفاده از آپشن ها و تکنولوژی های روز دنیا در آن اشاره کرد.این محصول یکی از کارآمد ترین خودروهایی است که میتوان در این کلاس تهیه کرد.


شماره ۹: کیا ریو

این سدان کره ای از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است و با قیمت حدود ۱۸ هزار دلار بسیار اقتصادی به نظر می رسد.پیشرانه ۱.۶ لیتری این خودرو قادر به تولید ۱۳۰ اسب بخار و ۱۱۹ نیوتون متر گشتاور بوده و آلایندگی بسیار کمی تولید می کند.


شماره ۸: کادیلاک CTS-V

کادیلاک CTS-V پرچمدار سدان ها نیست ولی در مقایسه با محصولات دیگر در رده بسیار بالایی قرار می گیرد.قدرت ۶۲۰ اسب بخاری این خودرو که از پیشرانه ۶.۲ لیتری V۸ آن تامین می شود در هر لحظه با فشردن گاز حس فشرده شدن در صندلی را به شما منتقل می کند.


شماره ۷: فولکس واگن پاسات GT

این خودرو با امتیاز ۵.۷ از ۱۰ و امکانات ایمنی زیاد همراه با قیمت ۳۰ هزار دلاری برای استفاده خانوادگی بسیار مناسب است.


شماره ۶: لکسوس LS ۵۰۰ F Sport

این مدل لکسوس یکی از بهترین سدان های فول سایز لوکس در بازار به شمار می رود.داشبورد آن بسیار زیبا طراحی شده است و ایمنی بسیار مناسبی دارد.


شماره ۵: ب ام و M۵

این سدان آلمانی حس سواری بسیار خوبی را به راننده منتقل کرده و با گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری هیچ حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد.


شماره ۴: هیوندای النترا اکو

این خودرو با وجود قدرت نه چندان بالا و قیمت اقتصادی در رده بالاتر از خودروهای اسپرتی مثل M۵ قرار گرفته است.قیمت آن با ۱۷ هزار دلار شروع شده و مصرف سوخت بسیار پایینی دارد.


شماره ۳: ب ام و ۷۴۰e xDrive iPerformance

این خودرو همزمان با بهره مندی از راحتی، تکنولوژی و ایمنی بسیار بالا مصرف سوختی در حدود ۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.این عدد فقط به کمک پیشرانه هیبریدی بسیار هوشمند ساخت ب ام و محقق می شود.قیمت این خودرو در حدود ۱۰۰ هزار دلار است که امکانات فراوان آن این رقم را توجیه می کند.


شماره ۲: کیا استینگر GT

هیچ جای تعجبی نیست که چرا این خودرو در رتبه دوم و بالاتر از رقبای آلمانی قرار گرفته است.کیا استینگر با مصرف سوخت اقتصادی، طراحی زیبا، راحتی و عملکرد بسیار مناسب در رانندگی توانسته است تا نظر کارشناسان حوزه خودرو را به خودر جلب کند و در جایگاه بسیار بالایی قرار گیرد.


شماره ۱: هوندا آکورد هیبریدی

هوندا آکورد به لطف پیشرانه هیبریدی خود از مصرف سوخت بسیار پایینی بهره می برد و مهندسی فوق العادع این خودرو آن را در جایگاه نخست این لیست قرار داده است.همچنین این خودرو دارای به روز ترین سیستم های ایمنی بوده و خودرویی مناسب جهت استفاده خانواده نیز به شمار می رود.