به گزارش اکونا پرس،

مراسم قرعه کشی یک دستگاه خودرو ویژه بازنشستگان فولاد که رفاه کارت خود را دریافت نموده اند با حضور میدری معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، محمدی مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه ، عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و شماری از مسئولان کانون های بازنشستگی فولاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اکونا پرس به نقل از مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، در ابتدای این مراسم که خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد ضمن خیر مقدم به مدعوین مراسم اظهار داشت: امیدواریم با توجه به مشکلات معیشتی بازنشستگان فولاد و افزایش هزینه های زندگی آنان، اجرای طرح رفاه کارت بتواند مشکلات اقتصادی این عزیزان را تا حدی کاهش دهد.

وی افزود: همچنین با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی، اجرای رفاه کارت در راستای حمایت از کالای ایرانی خواهد بود. ضمن اینکه امید می رود مشابه چنین طرحی در سایر صندوق های بازنشستگی زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اجرا شود.

در ادامه مراسم، میدری معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: مهندس عسکری برای اجرایی شدن طرح رفاه کارت زحمات زیادی کشیدند که جا دارد از ایشان تشکر کنم.

میدری گفت: صندوق بازنشستگی فولاد در گذشته با مشکلات فراوانی مواجه بود اما خوشبختانه با تلاش های وزارتخانه و صندوق بازنشستگی فولاد این مشکلات کاهش یافته و ما شاهد کاهش نوسان در پرداخت حقوق بازنشستگان هستیم.

وی با اشاره به پیگیری عسکری برای خدمات رفاهی به بازنشستگان فولاد اضافه کرد: کارت اعتباری خرید کالا یک حرکت اصولی است که می تواند در طول زمان گسترش یابد. خوشبختانه برای توزیع این کارت در میان بازنشستگان هیچ وثیقه ای دریافت نشده و مبلغ کارت از حقوق بازنشستگان کسر می گردد.

محمدی مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه نیز در سخنانی تصریح کرد: ما و صندوق بازنشستگی فولاد برای اجرایی شدن قرارداد رفاه کارت حدود چهار ماه مذاکراه داشتیم. این طرح یک طرح ویژه و متفاوت است و ما توان خود را در خدمت اجرای این طرح قرار داده ایم.

وی با اشاره به تجهیز فروشگاه های تعاونی مصرف فولاد توسط فروشگاه رفاه افزود: در این راستا، اولین فروشگاه تعاونی مصرف در زیراب را تجهیز کرده ایم تا در اجرای این طرح به کار بگیریم. ضمن اینکه یکی از برنامه های ما قرعه کشی خودرو ویژه آن دسته از بازنشستگان فولاد است که رفاه کارت خود را دریافت نموده اند.

گفتنی است در این مراسم، قرعه کشی یک دستگاه خودرو از میان بالغ بر هشت هزار نفری که تا کنون رفاه کارت خود را دریافت کرده اند انجام شد که در پایان مراسم قرعه کشی، یک بازنشسته ذوب آهن که ساکن منطقه لنجان( زرین شهر) است برنده یک دستگاه خودرو شد.

عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد فورا در تماس تلفنی با این بازنشسته محترم ، خبر برنده شده یک دستگاه خودرو را به وی اعلام  نموده و شخصا تبریک گفت و برای این بازنشسته عزیز و خانواده وی آرزوی موفقیت نمود.