به گزارش اکونا پرس،

خسرو ابراهیمی ادامه داد: کشور ما در حوزه امکانات اطفا و اعلام حریق دچار عقب ماندگی هایی بود که امروز با حمایتی که از تولیدکنندگان داخلی صورت گرفته و تجهیز و توسعه وسایل و فناوری ها نه تنها این عقب ماندگی ها برطرف شده بلکه امکان صادرات نیز فراهم شده است.

وی ادامه داد: یکی از اتفاق های بسیار خوبی که در نمایشگاه بین المللی HSE شاهد بودیم، استفاده از تکنولوژی بیو در مواد اولیه ساخت لوازم است که در طبعیت سریعا تجزیه شده و آلودگی محیط زیست ندارد.

ابراهیمی با بیان اینکه به عنوان یک ایرانی برایم بسیار لذت بخش است که شاهد ارائه محصولات با کیفیت و منحصر به فرد داخلی هستیم تصریح کرد: در چهارمین نمایشگاه بین المللی ایمنی، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات، شاهد ارائه سیستم هوشمند تشخیص آتش و  پرتاب آب به صورت اتوماتیک بودیم که بنده پیش از این چنین تکنولوژی را در نمایشگاه روسیه دیده بودم و امروز برای اولین بار در ایران شاهد آن بودم.

بر اساس این گزارش چهارمین نمایشگاه بین المللی بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست ، آتش نشانی ، امداد و نجات و مدیریت بحران از 12 تا 15 دی ماه بین ساعات 10 تا 17 در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تهران پذیرای سازمان ها ، شرکت ها ، نهاد ها و علاقه مندان خواهد بود.