به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی ایساکو، همایش اهدای این جایزه به برگزیدگان، در سه سطح «گواهی‌نامه»، «تقدیرنامه» و «نشان» هر ساله بر اساس مدل تعالی منابع انسانی و توسط انجمن مدیریت منابع انسانی، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ایساکو به‌منظور تعیین جایگاه خود در مسیر تعالی منابع انسانی مبتنی بر الزامات مدل، در این جایزه شرکت کرد و با ارزیابی به عمل آمده توسط ارزیابان و متولیان، موفق به کسب بالاترین سطح تندیس شد.

بنابراین گزارش، هدف شرکت ایساکو از حضور در فرآیند جایزه تعالی منابع انسانی، بهبود جایگاه سرمایه‌های انسانی و افزایش مشارکت و همیاری آنان بوده که از طریق ارتقای روزافزون و منزلت پرسنل به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند، باعث توسعه پایدار جامعه، سازمان و کارکنان و انتفاع این سیستم‌ها از یکدیگر ‌شوند.

دستاورد شرکت ایساکو از حضور در این جایزه در سال‌های اخیر، اهتمام و تلاش موثر و پیگیر در این حوزه بوده که باعث هماهنگی و همسویی تمامی اقدامات معاونت منابع انسانی با یکدیگر و ایجاد انسجام درون‌سازمان و برون‌سازمانی شده است.

مدل تعالی منابع انسانی همچون یک الگو و نقشه راه توانسته در تحول و تعالی منابع انسانی ایفای نقش کرده و اقدامات نوآورانه‌ای نظیر استاندارد شغل و تشکیل کانون ارزیابی کارشناسی، ارتقاء و توسعه در پرتو آن شکل گرفته است.

ایساکو پیش‌تر نیز دو بار در این جایزه موفق به دریافت تقدیرنامه چهار ستاره در سال‌های 90 و 91 شده بود.

گفتنی است مدل تعالی منابع انسانی یک چارچوب جامع مبتنی بر مجموعه‌ای از ارزش‌های محوری، معیارها و شاخص‌ها در حوزه منابع انسانی سازمان است که به مدیران منابع سازمانی کمک می‌کند با ارزیابی مستمر فعالیت‌ها، فرآیند و نتایج منابع انسانی سازمان، نقاط قوت و فرصت‌ها را شناسایی و برای بهبود آن‌ها و رسیدن به سازمان یادگیرنده و توسعه یافته برنامه‌ریزی کنند.