به گزارش اکونا پرس،

یک هیئت اقتصادی ، صنعتی ، متشکل از بازرگانان و صاحبان صنایع ایالت زاکسن آلمان به سرپرستی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایالت زاکسن از واحدهای مختلف تولید و مونتاژ گروه صنعتی تراکتورسازی ایران بازدید به عمل آوردند .

به گزارش اکونا پرس ، نائب رئیس اتاق بازرگانی زاکسن آلمان در حین بازدید از کارخانجات این مجموعه با تحسین خود کفائی های صورت پذیرفته در این واحد صنعتی ، فعالیت های همزمان تولید و توسعه و نوسازی را مثبت ارزیابی کرد . وی همچنین تولید برخی از قطعات استراتژیک و بومی سازی آنها را شگفت انگیز خواند .

نجفی آذر قائم مقام گروه صنعتی تراکتورسازی ایران هم که این هیئت را همراهی می کرد با توضیح دستاوردها و خودکفائی صورت پذیرفته ، اعلام داشت : قطعاتی همچون اکسل جلو که تولید آن در انحصار چند کشور صنعتی انگشت شمار است و قبلاً از ایتالیا وارد می شد ، به همت متخصصان این مجموعه ، طراحی و تولید گردیده و عملاً صفر تا صد عمدة اجزای تراکتورها در ایران تولید می شود .

 هیئت مزبور پس از آشنائی با مجموعه هایی همچون تراکتورسازی و دیگر صنایع مهم استان ، قرار است در یک نشست نهایی که در اتاق بازرگانی تبریز برگزاری می شود نسبت به تبادل اطلاعات و عقد تفاهم نامه های همکاری اقدام نمایند . 

 

 

 

photo_2018-04-16_12-43-44