به گزارش اکونا پرس،

این مرکز دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث می شود برای تعمیرات یخچال خود آن را انتخاب کنید. یکی از ویژگی های مهم این مرکز داشتن تعمیرکاران مجرب است. این مرکز تعمیر کاران خود را از بین افراد دوره دیده و دارای مهارت انتخاب کرده است. تعمیر یخچال ها با تکنسین های کاربلد و با تجربه می تواند تاثیر بسزایی در تعمیرات به صورت تخصصی داشته باشد. در ضمن به دلیل آشنایی کامل این افراد با قطعاتی که در این محصولات به کار رفته است، کار تعمیر با سرعت و دقت بالایی انجام می گردد.

نمایندگی تعمیرات یخچال کندی

شرکت نمایندگی تعمیرات یخچال کندی با بهره گیری از تکنسین های مجرب و کار آزموده و با چندین سال تجربه در زمینه تعمیرات یخچال کندی در امداد آی پی خدماتی را برای ساکنین تهران فراهم نموده است. این شرکت در ارائه ی خدمات، تکنسین های خود را بعد از تماس مراجعه کننده در کمترین زمان و منطبق بر وقت تعیین شده توسط شما به محل مورد نظر ارسال می کند تا دستگاه معیوب را در اسرع وقت بررسی کرده و اقدام به تعمیر آن نمایند. طی تعمیر دستگاه، سعی تعمیرکاران بر تعمیر قطعه ی معیوب خواهد بود و تا حد ممکن از تعویض آن پرهیز می کنند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه، دستگاه تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند که این امر در کاهش هزینه های ناشی از تعمیر موثر است.

امداد آی پی بر خلاف دیگر شرکت ها مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی یک ساله دستگاه به عهده می گیرد. اگر در صورت بروز دوباره ی مشکل در همان قسمت از تعمیرات یخچال قبل از پایان مهلت تعیین شده کاربر می تواند به این مرکز مراجعه کرده و تمامی خدمات را به صورت رایگان دریافت نماید. اگر برای تعمیر دستگاه معیوب به نمایندگی تعمیرات یخچال کندی در تهران مراجعه کنید دیگر نیازی وجود ندارد تا خود دستگاه را تا این مرکز انتقال دهید. به جای انتقال دستگاه به محل نمایندگی، این مرکز تکنسین های خود را به منزل و یا محل مورد نظر اعزام می کند.

نمایندگی تعمیرات یخچال کنمور

امداد آی پی با برخورداری از تکنسین های مجرب و متعهد در طی سال ها فعالیت حرفه ای خود در تمامی نقاط استان تهران توانسته رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نماییم. برای ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال کنمور می توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق تماس با تلفن های ثابت این مرکز و مشاوره گرفتن با تعمیرکاران این برند ارتباط برقرار کنید. همچنین در ارتباط با این مرکز شما می تواند به صورت حضوری به محل نمایندگی بروید تا تعمیرکاران مجرب آن نمایندگی با حضور خود شما از نزدیک دستگاه معیوب را بررسی کرده و اقدام به درست کردن مشکل دستگاهتان کنند. اما در صورت تمایل به ارتباط غیر حضوری مشاورین این شرکت بعد از ثبت درخواست شما عزیزان در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران مجرب و کاربلد خود را به محل تعیین شده از طرف شما اعزام می کند تا ایراد یخچال کنمور را بدون حمل و نقل عیب یابی کنند و سپس شروع به تعمیر قطعه ی معیوب کنند.

قیمت گذاری کلیه خدمات مرکز تعمیرات امداد آی پی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی بوده و باعث شده تمامی هزینه های دریافتی برای تعمیر یخچال معیوب منصفانه و تحت نظارت اتحادیه باشد. نمایندگی تعمیرات یخچال کنمور جهت شفاف سازی و رضایت مشتریان تمام هزینه های ناشی از تعمیر یخچال را در فاکتوری یادداشت کرده و در اختیار مشتری قرار می دهد. از خدماتی که این مرکز در پایین بودن هزینه های تعمیرات ارائه می دهد می توان به دسترسی آسان به این مرکز و ثبت سفارش از طریق شماره تماس، تعمیر قطعه ی خراب به جای تعویض قطعه ی معیوب، تعمیر در محل و منزل، استفاده از قطعات اصل و اورجینال، انتقال دستگاه به وسیله ی کادر نمایندگی به محل نمایندگی و ارائه ی کارت گارانتی به مدت یک سال اشاره کرد.

 

Untitled

 

 

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود

امداد آی پی با کسب مجوز های لازم به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال کنوود در تهران، مشغول فعالیت است. این شرکت با داشتن سابقه ی درخشان بهترین خدمات و سرویس ها را در زمینه ی تعمیرات یخچال در طول فعالیت چند ساله ی خود به متقاضیان ارائه داده است. برای تعمیرات یخچال خود کافی است با شماره تلفن های این نمایندگی تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص این مرکز در سریع ترین زمان ممکن در محل و منزل شما حاضر ‌شوند و تعمیر وسیله مورد نظر شما را انجام می‌دهند. تعمیرکاران مجرب این مرکز در حین حضور در محل طی روند عیب یابی، قطعات معیوب را مشخص می شود و در حد امکان سعی می کنند تا قطعه ی معیوب را تعمیر نمایند و از تعویض آن خودداری کنند. تعمیرکاران این مرکز پس از عیب یابی تمام هزینه های تعمیر را در اختیار کاربر قرار می دهند و در صورت رضایت کاربر شروع به تعمیر می کنند.

داشتن تعداد شعب نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در تهران باعث شده تا تعمیرات یخچال کاری بسیار آسان باشد. این نمایندگی تمام خدمات خود را جهت تعمیر اصولی دستگاه های معیوب و رضایت مشتری در خدمت همشهریان تهرانی قرار می دهد. این مرکز در اکثر نقاط تهران نمایندگی هایی را دایر کرده است. لذا شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تماس در خواست خود را برای تعمیر یخچال کنوود در هر نقطه تهران ثبت نمایید. کارکنان این مرکز بعد از ثبت سفارش در همان روز به سفارش شما رسیدگی می کنند. تعمیرکاران مجرب این مرکز در زمینه ی عیب یابی و تعمیرات یخچال تجربه و مهارت کافی دارند. همچنین می توانند از پس تعمیر آن ها به راحتی بر آیند و آن را همانند روز اول تعمیر کرده و در اختیار کاربران بگذارند.

امداد آی پی تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر

امداد آی پی نمایندگی تعمیرات انواع یخچال فریزر در تهران یکی از برترین شرکت های تعمیر یخچال های معیوب می باشد. این شرکت با سابقه درخشان و با دارا بودن بهترین تعمیرکاران و هزینه های مناسب و مقرون به صرفه برای عموم مردم در حال خدمت رسانی می باشد.