به گزارش اکونا پرس،

اگرچه نقدهایی بر عملکرد هیات‌مدیره این اتحادیه به دلیل فقدان تجربه در امور صنفی وارد است، اما نباید از تلاش‌های هیات‌مدیره قبلی در معرفی و تثبیت اتحادیه نوپایی که اکثریت اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های شهرستانی در تقابل با آن بودند، چشم‌پوشی کرد.

در زمان انتخابات، ائتلاف زنجیره تحول یا همان گروه تحول‌خواهان با برنامه‌ای کارآمد و سازنده که چشم‌انداز روشنی را برای اتحادیه ایجاد می‌کرد، به میدان آمده بودند و اکنون نیز شایسته است این گروه، هیات‌مدیره فعلی و منتخب را در اجرا و پیشبرد برنامه‌های سازنده یاری کنند.

از آن جا که برنامه‌های ارائه شده از سوی تحول خواهان، با مطالعه، تحقیق و اشراف کامل بر امور جاری و شناسایی نقاط  قوت و ضعف اتحادیه تدوین شده بود، جایز است که هیات‌مدیره فعلی نیز از نظرات و برنامه‌های استراتژیک ارائه شده از سوی تحول‌خواهان بهره برده و نقاط قوت اتحادیه را افزایش دهند.

اکنون و پس از انتخابات، بالا بردن جایگاه اتحادیه، رفع نواقص، بهبود اوضاع و شرایط برای اعضا، باید از اولویت‌های مهم برای دست‌اندرکاران اتحادیه باشد. اینکه چه کسی بر کرسی ریاست تکیه زده است، چندان اهمیتی ندارد، بلکه مهم حفظ‌ شان و منزلت اتحادیه و برطرف‌شدن مشکلات صنفی اعضای آن است.

امروز دیگر زمان نبش قبر تخلفات و اختلافات گذشته نیست بلکه زمان همکاری و سازندگی است و از آن جا که اتحادیه پدر معنوی همه اعضا است، تک‌تک اعضا موظفند در پیشبرد اهداف تشکیل شده این اتحادیه، هیات‌مدیره را یاری کنند.