به گزارش اکونا پرس،

قائم مقام هلدینگ زیوان تجارت گلدیس گفت: سرعت صنعت ریتیل در ایران هیچوقت به این کندی که در حال حاضر وجود دارد، نبوده است. مشتری برای ورود به سطوح خرده فروشی و ریتیل خیلی محتاط تر شده است.

ضرابی با اشاره به اینکه در ایران تعریف درستی از مشتری وجود ندارد، ادامه داد: مواردی که در گذشته امکان فروختن آن سخت‌تر بود، در حال حاضر قابلیت فروش آن بهتر شده است. مجموعه‌ای وقتی سرویس می‌دهد، نیاز زیر ساختی مشتری را می‌شناسد و می‌داند که امنیت جزئی از سرویس دادن به مشتری است.

ضرابی اظهار کرد: ما اشتباهات اخیری را که در دوره بازگشایی ریتیل تاتی انجام دادیم در حال اصلاح هست.

وی با بیان اینکه در جایی که دیده نمی‌شود باید سرمایه‌گذاری کرد، تصریح کرد: وقتی در جایی شواف وجود داشته باشد، سرمایه گذاری کردن در آنجا غلط است. 

ضرابی با اشاره به اینکه باید روی برندسازی کار کرد، بیان کرد: تمام برندهایی را که الان همه افراد با آن‌ها آشنا هستند در روز اول فعالیت‌شان کسی آن‌ها را نمی‌شناخت. 

وی اعلام کرد: برای ما مشتری بسیار مهم است، از این رو منابع انسانی که انتخاب می‌کنیم باید در راستای اهداف شرکت باشد. 

ضرابی گفت: ما پذیرفته‌ایم که در روزهای کرونایی کشور باید به مشتری سرویس بیشتری بدهیم تا بتوانیم درآمد کسب کنیم. زیرا اگر مشتری نباشد، ریتیلی هم وجود نخواهد داشت.

وی بیان کرد: تمرین کنیم برای صداقت و اینکه مردمی که دنبال سرویس از ما هستن لبخند و خوشحالی داشته باشند. در حال حاضر شرایط مهیاست برای اینکه بهترین اتفاق‌ها در کشور بوجود بیاد.