به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت همت خبر، عظیم پور که در تلویزیون اینترنتی ایران ریتیل شو حضور پیدا کرده بود در ادامه افزود: در سال های بعد از راه اندازی با توسعه بوتیک، با برند ADL قرارداد بستیم و نمایندگی این برند را در ایران گرفتیم.

حبیبه عظیم پور در پاسخ به پرسش مجری درباره چگونگی فروش آنلاین در دوران کرونا، بیان کرد: در اوایل دوران کرونا که مغازه ها بسته شدند و بعدها که مراکز خرید باز شد مردم برای آمدن به مراکز خرید محتاط بودند و بیشتر به خرید آنلاین روی آورده بودند در نتیجه ما هم توانستیم فروش آنلاین شرکت را بالا برده و در این زمینه پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در کل مردم دوست دارند که در زمان های عادی آفلاین و حضوری خرید کنند مخصوصا در صنعت پوشاک که باید حتما لباس را پرو کنند و خرید آفلاین را بیشتر دوست دارند، اما در اوایل دوران کرونا فروش آنلاین ما رشد کرد و الان فروش حضوری ما افزایش داشته است و ما به فروش آفلاین خود برگشتیم.

 عظیم پور در باره تعداد پرسنل شرکت خود گفت:  در شرکت در حدود 250 نفر پرسنل مشغول به فعالیت هستند که تقریبا 30 درصد از پرسنل ما خانم هستند.

تولید کننده برند کهن در پاسخ به پرسشی درباره چالش تولیدکننده ها افزود: تهیه مواد اولیه مانع اصلی برای تولید کنندگان است که اکثر تولیدکنندگان در این زمینه با مشکل مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه صنعت پوشاک نیز با این مشکل روبروست، بیان کرد: مجموعه شرکت برند کهن جنس با کیفیت تولید میکند ولی مواد اولیه باکیفیت فعلا در ایران وجود ندارد و مواد اولیه از کشورهای خارجی تهیه میشود که این موضوع برای شرکت مشکل ساز شده است.

وی در ادامه گفت: مانع دیگر برای تولید این است که ثبات قیمت نداریم و این موضوع برای تولید کننده سم است.

حبیبه عظیم پور درباره چگونگی تبلیغات برای برند خود گفت: تبلیغ واقعی ما رضایت مشتری است.اگر مشتری به ما اعتماد داشته باشد بزرگترین تبلیغ برای ما هست.

وی در پایان گفت: صنعت پوشاک در ایران به طور کامل به بلوغ نرسیده، ولی نسبت به سال های اخیر تولیدکننده ها پیشرفت کردند و محصولات با کیفیت تولید می کنند اما در کل باید کالای داخلی و خارجی در کنار هم باشند تا رقابت ایجاد شود.