به گزارش اکونا پرس،

جلسه پیش مجمع شرکت پگاه، با حضور حسن تاجیک معاون اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران و سایر سهامداران، برگزار شد.

حسن تاجیک، نماینده سهامدار و رئیس مجمع، عملکرد شرکت صنایع شیر ایران، را مثبت ارزیابی کرد و گزارش پیش مجمع را مطابق با نظر بازرس، مطلوب دانست.

عبدالله قدوسی مدیر عامل صنایع شیر ایران، نیز، ضمن اشاره به برگزاری اولین دوره مجمع میان دوره ای شرکت های غیر بورسی صنایع شیر ایران، افزود: هدف از برگزاری این جلسه، هماهنگی بیشتر، جلب رضایت سهامداران و رفع ابهامات، پیش از برگزاری جلسه مجمع اصلی، است.

در این جلسه، ولی ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران، تصریح کرد: این شرکت، یکی از هلدینگ های صندوق بازنشستگی است که با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالا و با ایجاد هماهنگی لازم، می توان به رشد سود قابل توجهی، دست یافت.

نرگس یزدانیان مدیرکل امور مجامع صندوق بازنشستگی کشوری هم، تاکید کرد: سود خالص و سود خالص به درآمد شرکت صنایع شیر ایران، افزایش چشمگیری داشته است.

گفتنی است، در این جلسه، گزارش حسابرسی و نکات مورد توجه، با هدف بهبود و تائید صورت های مالی در جلسه اصلی مجمع، بحث و بررسی شد.