به گزارش اکونا پرس،

جواهر غافلی؛ مدیریت شرکت باتاب با ابراز خوشحالی از رضایتمندی مشتریان از نحوه برگزاری ورکشاپ آنلاین مدیریت املاک و مستغلات، گفت: خوشبختانه گروه باتاب توانست سطح بالایی از رضایت مدیران املاک و مستغلات را به دست بیاورد و راهکارهای مدرن فروش آنلاین را در این صنف آموزش دهد.

غافلی افزود: تمام دغدغه من در بخش املاک، بحث گردش سرمایه در کشور و آشنایی با مبانی فروش آنلاین بین‌المللی به صورت علمی و اصول درست جهانی بود. طبق تحقیقی که صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که تکنیک‌های فروش در شرایط کرونا و پساکرونا باید در بستر ابزارهای جدید مجازی و آنلاین صورت بگیرد تا آینده این صنعت که می تواند مولد اقتصادی هم برای کشور باشد، به خطر نیافتد. در دنیای امروز، بیماری کرونا بسیاری از صنوف اقتصادی کشور را تحت تاثیر قرار داده اما تمام سعی ما بر این بوده که با آموزش استراتژی‌های مدیریت فروش آنلاین در حوزه املاک و مستغلات، تکنیک‌های تخصصی فروش آنلاین را با بهره‌گیری از اساتید جهانی در این حوزه به مدیران خود آموزش دهیم.

وی اظهار کرد: تلاش کردیم در عرصه بین‌المللی از تجربیات کشورهایی استفاده کنیم که به صورت سیستماتیک، سیستم فروش آنلاین را داشته باشند. با این نیت ما سلسله ورکشاپ‌های تخصصی را با کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی، کانادا و کشورهایی که مبدا آموزش آنلاین با اساتید مطرح املاک دارند و یا سیستم اصولی آنلاین در این صنف دارند، انتخاب کردیم. در ابتدا هماهنگی‌های لازم با کشور ترکیه صورت گرفت. ترکیه را به لحاظ اشتراک های فرهنگی و اجتماعی و همچنین رفت و آمدهای ایرانیان به این کشور که در بخش ساختمانی و برج سازی فعالیت هایی دارند، در ابتدای لیست قرار دادیم.

مباحث همایش را با اساتید معروفی در این عرصه همچون نیلوفر کاس و استاد محمد طاهر دیازادا مطرح کردیم تا در مورد استراتژی‌های مدیریت فروش آنلاین در شرایط بحرانی کرونا راهکارهایی برای بهبود و توسعه کسب و کار ارائه دهند.

نیلوفر کاس از اساتید و مجری‌های مطرح ترکیه در حوزه تجارت الکترونیک، مولف چندین کتاب و مقاله و مدیر پرفروش‌ترین سیستم املاک آنلاین در ترکیه هستند.

وی که بصورت مجازی در این جلسه حضور داشت، گفت: همیشه املاک یکی از بهترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی در ترکیه بوده است. در دوران شیوع ویروس کرونا در ماه‌های اردیبهشت و خرداد بیش از ۱۲هزار خریدار ملک وارد بازار ترکیه شدند و ایران همیشه در راس این خریداران بوده است.

این کارشناس بازار مسکن اظهار کرد: در حال حاضر و در زمان کرونا تمام معاملات ملکی در کشور ترکیه بدون مراجعه حضوری و بصورت آنلاین انجام می‌شود و این سبب کاهش خیلی از هزینه‌أها شده است.

سخنران بعدی که از ایشان دعوت شد، استاد محمد طاهر بودند که از بهترین مشاوران املاک داماک، مدرس دیجیتال مارکتینگ در ترکیه و سخنران آموزشی سرمایه‌گذاری املاک هستند.

کیا از مدرسان ارشد برندینگ و مارکتینگ نیز در این اجلاس به تکنیک‌های فروش حضوری ملک اشاره کرد و گفت: صنعت املاک یکی از پول‌سازترین صنایع در کشور است و فروش، هنرِ متقاعدسازی افراد است.

وی افزود: این جمله که "فروش انتهایی ترین عملیات بازاریابی است" منسوخ شده و تعریف اشتباهی است. اولین گام در فروش متقاعدسازی مشتری است که از اصول خاصی برخوردار است. از اصول متقاعدسازی میتوان به عرف، منطق، احساس اشاره کرد، همچنین به‌روز بودن اطلاعات فروشنده، یادگیری و بهبود مستمر، زمان مناسب معرفی ملک، پوشش مناسب فروشنده از عوامل کاربردی و تاثیرگذار در فروش است.

گروه باتاب این افتخار را دارد تا برای اولین بار در شرایط فعلی کرونا ورکشاپ صنعت املاک و مستغلات را با سبک جدید و مدرن، اساتید خارجی را به صورت آنلاین به برنامه دعوت کند و از تجربیات و مهارت های اساتید به صورت آنلاین بهره‌مند شویم.

مدیرعامل گروه باتاب اندیش تصریح کرد: آنچه برای من حائز اهمیت بود، مدیران املاک و مستغلات ایرانی بتوانند به صورت بین‌المللی به حرفه خود نگاه کنند و بدانند که در صنف خود می‌توانند فراتر از آنچه هستند، باشند.

غافلی تاکید کرد: ورکشاپ‌های بعدی در راهند و خوشحالم که با حداکثر رضایتمندی این عزیزان روبه رو شدم و امیدوارم ورکشاپ‌های بعدی را نیز با همین انعطاف و سبک جدید به منصه ظهور برسانیم.