به گزارش اکونا پرس،

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مجتمع سیتی‌استار مشهد ۱۵ دی‌ماه سال جاری با حضور دکتر رسول محمدی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مدیران عالی‌رتبه ستادی و مالکین این مجتمع در محل ستاد مرکزی این بنگاه اقتصادی خصوصی برگزار شد.

مشارکت در راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین‌ فروشگاه‌های رفاه و همکاری دوجانبه در جهت توسعه برند در راستای تحقق هدف توسعه شتابان با توجه به تعهدات و موارد توافق‌شده ازجمله مفاد این قرارداد همکاری است.

رسول محمدی، عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد همکاری گفت: «امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه آغازگر اتفاقات خوب در عرصه اقتصاد کشور باشد و بتوان نتایج مثبت آن را به‌زودی مشاهده کرد. انعقاد این قرارداد در راستای تحقق هدف توسعه شتابان فروشگاه‌های رفاه و گسترش شعب در مجتمع‌های موفق و پررونق در سراسر کشور است. ما در سال‌های اخیر همواره خود را به‌عنوان شریک مجتمع‌ها می‌دانیم. شهر مقدس مشهد با توجه به موقعیت زیارتی و سیاحتی و برخورداری از شرایط خوب اقتصادی می‌تواند محل مناسبی برای گسترش شعب فروشگاه‌های رفاه و همچنین کمک به رونق اقتصادی منطقه و کشور باشد. چنین اقداماتی همگام با پروژه‌های بزرگ جهانی در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی در کشورهای پیشرفته در حال انجام است که با همین همت و اراده می‌توان در انجام این پروژه‌ها در ایران نیز موفق بود و نتایج مثبت گرفت.»

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: «در سال‌های اخیر شرکت رفاه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی و خدمت‌رسان به مردم، با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آنها می‌توان به قوه قضاییه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، بانک‌های معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی، شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیان و... اشاره کرد. امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.»

جعفر شگفتی به‌عنوان نماینده مجتمع سیتی‌استار در ادامه این مراسم با ابراز خوشحالی از همکاری با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اظهار کرد: «هدفمند بودن توسعه فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور، قدمت و اعتبار این شرکت و رفتار حرفه‌ای همکاران رفاه از عوامل اصلی ترغیب مجموعه سیتی‌استار در آغاز همکاری با فروشگاه‌های رفاه است. ما این رویداد را به فال نیک می‌گیریم.»

گفتنی است مرکز خرید و سرگرمی سیتی‌استار(ستاره شهر) در مهم‌ترین قطب تجارت گردشگری شهر با مساحت ۹۴۰۰ مترمربع و زیربنای کل ۷۳۰۰۰ مترمربع در حال احداث است. این مجتمع مدرن شامل فضای تجاری و اداری با به‌روزترین امکانات فروشگاهی، رستوران، فضای سبز و... است که آن را از دیگر مجتمع‌های تجاری کشور متمایز کرده است.