به گزارش اکونا پرس،

 به نقل ازروابط عمومی چادرملو ،       

 وی گفت: دغدغه مهم ما در مجلس اتخاذ تدابیری برای اشتغالزایی است و برای من توفیقی بود که از این مجموعه موفق بازدید کنم و از اقدامات مهندس تقی زاده مدیر عامل چادرملو برای ارائه طرح های توسعه تشکر می کنم  .نایب ریس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ویژه صنعت فولاد کشور گفت: این صنعت نه تنها توانسته نیاز داخل را تامین کند بلکه نقش قابل توجهی در ارز آوری، با صادرات مازاد مصرف داخلی ایفا کرده است .

 دکتر نیک زاد با اشاره به اینکه بالغ بر ۶۰ تا ۷۰ هزار میلیارد تومان رانت در این صنعت وجود دارد که به جیب دلالان می رود  افزود :   متاسفانه سود اصلی این صنعت نه برای فعالان بخش تولید بلکه به جیب  رانت خوارانی می رود که بدون زحمت و با استفاده از خلا های عرضه و تقاضا از آن منتفع  می شوند.    

 وی تاکید کرد اقتصاد دلالی باید از بین برود.

 مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت چادرملو نیز با بیان اهداف کوتاه و بلند مدت این شرکت برای توسعه با هدف ارزش افرینی در اقتصاد و ایجاد اشتغال گفت: وظیفه ما در شرایط فعلی کشور توجه به توسعه در جهت رونق اقتصادی است و ایجاد شغل برای جوانان مستعد و خلاق است. وی افزود بنگاههای اقتصادی همواره باید در جهت خلق ثروت حرکت کنند تا باری از روی دوش دولت بردارند و ما در این را مصمم هستیم و طرح های صنعتی متعددی در دست اقدام داریم .