به گزارش اکونا پرس،

این پروژه‌ها با حضور حاتم شاکرمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کوروش یزدان مدیرکل روابط کار، علی مظفری مدیرکل بازرسی، کامران کلانی مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، در شرکت پگاه اصفهان، به بهره‌برداری رسید.

شاکرمی در این مراسم با اشاره به اهمیت توسعه در شرکت های تابعه وزارتخانه گفت: راه‌یابی و صادرات به کشورهای اوراسیا با توجه به استانداردهای سخت موجود قابل تقدیر است و پگاه اصفهان از لحاظ کسب استاندارهای کیفیت الگوی مناسبی برای شرکت‌های غذایی، است.

وی گفت: پگاه به تبعیت از سیاست‌های اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ، سلامت و نشاط در مجموعه کارگری را جزء اولویت های خود، قرار داده است.

عبداله قدوسی نیز با اشاره به اقدامات پگاه در راستای تحقق جهش تولید، تصریح کرد: افتتاح این پروژه‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در توسعه صادرات و ارزآوری برای کشور نیز، حائز اهمیت است.

مدیرعامل صنایع شیر ایران، اقدامات اساسی و زیرساختی، تکمیل تجهیزات و توسعه زیرساخت‌ها و سرمایه گذاری‌های ماندگار صورت گرفته در کنار توجه به کار تیمی در پگاه اصفهان را به‌عنوان الگو و نمونه شرکت های بهره ور مجموعه هلدینگ برشمرد که باید در همه شرکت‌های گروه، نهادینه شود.

عبداله کاشانی زاده مدیر عامل پگاه اصفهان نیز، حضور قدرتمند واحدهای نظام پیشنهادات و تحقیق و توسعه را از عوامل ارتقاء بهره‌وری در شرکت، برشمرد.

در حاشیه این مراسم و با حضور مدیران عامل شرکت‌های بازرگانی، پخش سراسری پگاه گلپایگان، شیرخشک نوزاد و پخش سراسری پگاه منطقه چهار، از برترین پیشنهادات ارائه شده سال ۹۹ از جمله ساخت دستگاه UHT، ساخت دستگاه اشتفان و CIP مرکزی، تقدیر شد.