به گزارش اکونا پرس،

سعید روشن روان در گفت گو با «اکونا پرس» در خصوص فعالیت این شرکت گفت: این شرکت توانسته از سال 1360 تاکنون، بخشی از مراکز و دوایر دولتی را به پیشرفته ترین تجهیزات حفاظتی ، ایمنی و حفاظتی تصویری و تکنولوژی مدرن تجهیز کند.

وی همچنین در خصوص فعالیت این شرکت افزود: این مجموعه طی حدود 40 سال فعالیت خود در حوزه های، سیسیتم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک و دستی با تائیدیه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران بزرگ،سیسیتم درب ها و کرکره های اتوماتیک و شیشه ای، دربهای نفررو (ضد حریق)،سیسیتم صوتی جهت سخنرانی و سالن های کنفرانس و پیجینگ،سیستم دوربین مداربسته،سیستم اعلام سرقت هوشمند و پیرامونی،سیستم کنترل تردد و قفل های هوشمند،سیستم هوشمندسازی مکانهای مسکونی، تجاری و پارکینگ ها،درب بازکن های هوشمند و چشمی دیجیتال،گیت های فرودگاهی، فروشگاهی و نفررو و سیستم صاعقه گیر و ارستر پروژه های مهمی را اجرا کند.  در عین حال ما عضو انجمن بین المللی NFPA آمریکا و مورد تائید سازمان آتش نشانی ایران هم هستیم.

روشن روان همچنین اضافه کرد: ما با راهنمایی های مرکز مشاوره «ایزوکیا» موفق به کسب ایزوهای 9001 در زمینه کنترل کیفیت و 14001 مدیریت حفاظت از محیط زیست شدیم.

وی همچنین در پایان متذکر شد : ما با راهنمایی های مدیرارشد امیرهمایون کاشانی کیا در زمینه دریافت ایزوهای مرتبط با فعالیت خود یعنی بحث حفاظت از محیط زیست و البته ارتقای کیفیت خود تحول شگرفی در کمیت و کیفیت کار خود اعمال کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه با www.isokia.com با فعالیت های این مرکز معتبر آشنا شوید.