به گزارش اکونا پرس،

 در این همایش، مدیر عامل ایساکو، نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو را بازوی اجرایی این مجموعه خواند که برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان تلاش می‌کنند و افزود: در زنجیره ارزش ایساکو، مشتریان در بالاترین جایگاه هستند و افزایش رضایت آن ها از خدمات، نقطه عطف فعالیت‌های شرکت‌ است و این نیازها و خواست مشتری است که به تلاش‌های ما در حوزه خدمات پس از فروش، معنا و سمت و سو می‌بخشد.
مهدی مونسان، در این نشست ضمن تبیین افق سال ۱۴۰۰ شرکت ایساکو از اقدامات در دست انجام برای بهبود وضعیت کسب و کار نمایندگی‌ها و به تبع آن افزایش رضایت مشتریان نهایی گروه، از جمله روش هوشمند اختصاص قطعات به نمایندگی‌ها (MRP) که موجب اصلاح نظام توزیع و تسریع در تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مشتریان در نمایندگی‌ها می‌شود، خبر داد. 
وی با مرور دستاوردهای سال پیش، به بهبود ۴۸ درصدیِ نسبت ثبت درخواست‌ها و شکایات به پذیرش، کاهش ۲۱ درصدی زمان رسیدگی به پرونده‌های باز و همچنین افزایش۲۰ درصدی نرخ تامین و عرضه قطعات نسبت به درخواست در بخش تجاری و فروشگاهی اشاره کرد. 
در این همایش نمایندگی‌های منتخب نیز مسایل و مشکلات خود و مشتریان مراجعه کننده به نمایندگی‌ها را برای بهبود روال‌ها و چابک‌سازی فرآیندها اعلام کردند.
گفتنی است، در این همایش که به منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی به صورت برخط با نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو و مدیران دفاتر منطقه‌ای برگزار شد، مسایل و مشکلات مختلف در حوزه خدمات پس از فروش بررسی و برای بهینه‌سازی ارایه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان، راهکارهای اجرایی ارایه شد.