به گزارش اکونا پرس،

سیدجواد سلیمانی در مراسم آغاز واکسیناسیون کارکنان صنعت قطعه سازی اظهار کرد: از دو هفته پیش واکسیناسیون کارگران و کارکنان صنعت خودروسازی آغاز شد و طبق آخرین آمارها بیش از 100 هزار نفر از شرکت های ایران خودرو و سایپا و تعدادی از شرکت های قطعه سازی توانستند دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون شرکت های قطعه ساز و خدمات پس از فروش شرکت های خودروسازی آغاز شده است و این امر نوید آن را می دهد که تولید خودرو در آینده ای نزدیک افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد، افزود: تمام سعی ما بر این است بعد از آنکه شرکت های خودروسازی و قطعه سازی دوز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند، خانواده های کارگران و کارکنان این صنایع نیز تحت پوشش طرح واکسیناسیون قرار گیرند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه واکسیناسیون شرکت های خودروسازی و قطعه سازی با هدف افزایش تولید و پاسخگویی مناسب به نیاز خودرویی مردم است، خاطرنشان کرد: طبق هدف گذاری صورت گرفته و در راستای کاهش دغدغه و نگرانی کارگران خطوط تولید 600 هزار نفر در این صنعت واکسینه خواهند شد.

وی اظهار کرد: با انجام واکسیناسیون، سربازان خط مقدم تولید با خیال راحت ادامه خدمت می دهند، از این رو امیدواریم دوز مورد نیاز برای واکسیناسیون کامل فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی از سوی وزارت بهداشت و درمان تامین شود.

گفتنی است، در پی تفاهم‌نامه مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه سایپا، این گروه خودروسازی به عنوان نماینده وزارت بهداشت در صنعت خودرو (خودروسازان و قطعه‌سازان) انتخاب شد تا راهبری و هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان و کارگران این صنایع را انجام دهد.