به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان ظهر امروز دوشنبه یکم شهریور ماه از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید حاج علی هاشمی حوزه بسیج کارگری شهید بقایی فولاد خوزستان بازدید کرد.

ابراهیمی در این بازدید ضمن تاکید بر حضور حداکثری شهروندان در مراکز واکسیناسیون اظهار داشت: این مرکز به منظور سهولت مراجعه  همشهریان اهوازی و به همت حوزه بسیج کارگری شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان در کوی علامه (چهارصد دستگاه) راه‌اندازی شده است. انتظار داریم به منظور تسریع در روند ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و کاهش فشار کاری از کادر درمان، واجدین شرایط سنی هرچه زودتر جهت تزریق واکسن به این مرکز مراجعه کنند.

مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن حضور در غرفه‌های واکسیناسیون و تشکر از زحمات سفیران سلامت، گفت: در شرایطی که طولانی شدن همه‌گیری ویروس کرونا کادر درمان را خسته کرده است، بر همگان واجب است، ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و خودداری از حضور در تجمعات، نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند. 

گفتنی است،‌مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید حاج علی هاشمی حوزه بسیج کارگری شهید بقایی فولاد خوزستان با همکاری سپاه ناحیه امام علی (ع) و بهداشت شرق اهواز همه‌ روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعدازظهر در منطقه کوی علامه (چهارصددستگاه) پذیرای شهروندانی است که شرایط سنی دریافت واکسن را دارند.

215