به گزارش اکونا پرس،

به نقل از خبرنگار روابط عمومی،در ابتدای نشست این صمیمی، حجت‌ الاسلام بهاءالدینی عاملی مسئول امور ایثارگران اظهار داشت: آزادگان با تحمل رنج های دوران اسارت، درس ایثار و از خودگذشتگی به ملت آموختند.

وی به بیان بخشی از سخنان امام خمینی (ره) خطاب به آزادگان پرداخت و افزود: من ناراحتی شما عزیزان دربند را احساس می‌کنم. شما هم ناراحتی پدرتان را که فرزندان عزیزش دور از وطن هستند، احساس کنید. عزیزان من سید و مولایمان حضرت موسی بن جعفر (ع)، بیش از همه شماها و ماها در رنج و گوشه زندان به سر بردند. برای اسلام عزیز، شما صبر کنید. خداوند فرج را ان‌شاءالله تعالی نزدیک می‌نماید و پدر پیر شما را با دیدن شما شاد می‌فرماید. به همه عزیزان دربند سلام من را برسانید. من از دعای خیر فراموش‌تان نمی‌ کنم. خداوند حافظ شما باشد.

در ادامه این جلسه آزادگان سید‌ حسن حسینی، حمید شفعتی و کاظم شمیسا به نمایندگی از آزادگان شرکت به بیان خاطراتی از دوران اسارات پرداختند و مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز را مطرح کردند.

امین ابراهیمی مدیرعامل آزادگان را افتخار کشور دانست و اظهار داشت: آزادگان با تحمل مشقت‌های دوران اسارات، درس صبر و آزادگی را به ما آموختند.

وی افزود: آرامش امروز کشور و پایداری چرخ صنعت و تولید مستمر، مرهون رشادت و جانفشانی شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز است. وظیفه ی خود می دانیم این میراث گرانبها را به نحو مطلوب پاسداری کنیم.

ابراهیمی تاکید داشت: رفع مشکلات و دغدغه‌ی این قشر ایثارگر در اولویت کاری مجموعه فولاد خوزستان قرار دارد.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: شیوع  ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مانع از حضور سایر آزادگان عزیز در این نشست شد. امیدوارم در آینده ی نزدیک و با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، بتوانیم در خدمت سایر بزرگواران باشیم.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان این دیدار امین ابراهیمی مدیرعامل با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، سعید قاسم زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، حجت الاسلام موسی بهاءالدینی عاملی مسئول امور ایثارگران و جمعی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان با اهدای لوح تقدیر از آزادگان عزیز قدردانی کرد.

23